Gå til innhold

dere som er her inne på bli gravid, er dere bimmere eller dibbere ?

Anbefalte innlegg

har dere barn fra før ?

Jeg er en dibber, var veldig aktiv mens jeg gikk gravid med Amalie på BIM men har ikke vært så masse der etter hun ble født, da er det blitt mest på DIB..

Har ei datter som blir 1 år om et par uker og vi prøver nå å gi henne et søsken ;)

Fortsetter under...

jeg var bimmer, så dibber og nå er jeg bimmer siden jeg prøver igjen. føler jeg kjenner bimmerne best, og blir gal av å henge med og oppdatere to sider. derfor valgte jeg bim siden det er disse jeg kommer til å følge den dagen jeg blir gravid =)

...og så er det ikke så mye jg lurer på lenger på db fordi sønnen min nå er litt over 2 år ;o)

dette ble rotete og innvikla gitt!

jeg har barn, men siden han er stor henger jeg på bim.ferdig!! hehe

Jeg er dibber :o) Begynte på BiM i juli04 da jeg fikk positiv test, og har nå en datter som blir 2 år i april. Ble dibber etter hun ble født og har holdt meg der. Så hos meg er BliGravid blå og ikke oransj :oD

Annonse

Var bimmer, men etter at datteren vår ble født gikk eg over t dib. Har vert dibber i 1 år no. Jenten vår ble 1 år i desember, og d kan se ut som vi har klart å lage en liten søsterspire eller brorspire til ho no ..

Litt usikkert endå sidn testen var svakt posititv, så eg tør ikkje slippe jubelen løs før eg har fått testa igjen om 2 dager:)

Lykke til med prøvingen, håper d klaffa for deg snart!!!

Dibber jeg også. Sønnen vår, Erik, er 13 1/2 mnd. Håper han skal bli storebror snart. Tipper han vil gjøre en strålende innsats i den rollen. En riktig godgutt er han . Deler ut klemmer hele tiden:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...