Gå til innhold

Lurekryss?? SUPERsvakt kryss på to tester...

Anbefalte innlegg

Testet i dag med cb, har IKM mandag 8.

Jeg kunne aaaaane et kryss etter 3-4 minutter, men det var så på grensen til innbilning svakt at jeg vet nesten ikke om det kan regnes... Svei av en test til med det samme (hadde urin i en kopp) og den viste det samme. Prøvde å ta bilde med mobilkamera, men var for svak til å synes der...

Så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg! Streken var latterlig svak! Tullete dustesvak! Men jeg har jo testet i tidligere pp og ønsket sterkt å se et kryss, men ikke klart det uansett hvor mye jeg vridde og vendte...

Jeg får smøre meg med tålmodighet og vente et par dager til med å ta neste test... Trallalalala *plystre* Må greie å vente til søndag hvertfall!!!

Fortsetter under...

Har egentlig prøvd siden september (har ikke telt perioder) men var en veldig tung og lei høst, så det var meget halvhjertet. Hadde sex en gang i måneden og sånn, he he. Og alt for tidlig i syklus har jeg skjønt. Så jeg regner det nesten ikke som forsøk. Det første helhjertede forsøket er nå. :o)

Annonse

Oi!!!! Ja, jeg har jo hørt andre komme med samme spørsmål her inne, og svaret har jo alltid vært dette... Men jeg tør ikke tro det enda... De kryssene var mildt sagt diffuse altså. De var så svake at man måttese ganske godt etter altså... Men det VAR en antydning der, som jeg ikke har sett de tidligere gangene... Og det var jo på begge to...

Men kjære deg, hvis du tester positivt 3 dager før ikm vil jo sjelden test-streken bli særlig sterk!!! Det er ikke dannet nok hcg til at den kan bli det, bare at den gir utslag.

Jeg testet positivt 2 dager før ikm og da var streken super svak (var med qr da, men den trenger like mye hcg som cb for å slå ut i det hele tatt).

Jeg tror du er gravid! Lykke til med den nærmeste tiden - spennende dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...