Gå til innhold

jeg vil gjerne lufte 2 teorier jeg har fått i hode.

Anbefalte innlegg

Teori 1:

Sex og el.

Hvorfor får man vondt når man har el - det er jo da man skal ha den beste sexen???

Mitt svar på saken: Det må være naturens måte å unngå overbefolkning på. Når el smertene kommer vil de fleste (som ikke er prøvere) unngå sex. Derfor - el smerter for å unngå global katastrofe.

Teori 2.

Hvordan bli gravid.

Jeg har nå fått det for meg at det er beste å ha sex når en legger seg. Dette fordi da trekker man bare trusen opp (med ett lite innlegg) og rett og slett sover med svømmerne inni. (Uten å reise deg opp vel å merke - for da faller jo noen ut:) hehe.

Når vi da legger oss til å sove er det i min teori slik at vi blir totalt avslappet og derfor gjør det enklere for "prosessen".

Hva sier dere jenter????

Fortsetter under...

Det hørtes meget logisk ut!!!!!!

Sambo er så redd for at jeg skal få urinveisinfeksjon hvis jeg ikke går på do etter sex, så han pleier å sparke meg ut av senga... Slemme mannen.... Men nå skal jeg vise han det her etterpå, så kanskje jeg får ligge i fred...

Jeg tror også at man blir lettere gravid hvis man ikke stresser med det.....

Annonse

Teori 2 meget bra!! Skal gjennomføres heretter:)

Teori 1 er ett godt poeng, men jeg har ikke vondt under EL, tvert imot, jeg har faktisk mer lyst på.. Så det er nok meningen jeg skal ha barn nå ja:) Verden skal gledes med mine engler;) ha ha..

Helt enig med dere alle sammen...

Må nok innrømme at jeg ble SKRULLETE av all prøvingen jeg også.

Men trøst dere med det.. Når tiden er inne blir det klaff for alle..

Det ble klaff for oss den mnd. jeg hadde bestemt meg for å kreve videre utredning av lege...

Lykke til alle sammen...

Sprer litt babystøv til dere..

Ja, i dag er det lite å gjøre. Ble så glad for deg her nå, jeg føler jeg også blir gravid denne pp, så kan vi følge hverandre fremover:))

Uff, jeg har alltid hatt mange rare teorier... Dette var bare småtteri...

Tenk om jeg hadde kunnet brukt energien på jobben isteden..

Men mangler motivasjon.

Skulle gjerne ha ligget med svømmerne inni meg hele natten, jeg--- men for meg er det OPPSKRIFTEN på urinveisinfeksjon :-( Men jeg venter en god stund med å reise meg opp, da...

Har planlagt å forføre mannen på sofaen i dag, så kan jeg bare bli liggende og se på detektimen til jeg stuper i seng....

(hmmm.....hvor ble det av spontaniteten og EKTE lyst...?)

Hei Positiva..

du skriver at oppskriften på urinveisinfeksjon ligger i det å ikke komme på do å tørke rett etter akten..

Skal ikke blande meg inn i hygienen din, men hva med å dusje sammen, som kan lede til samleie? Det er fort gjort ekle bakterier på "snoppen" når den har "hengt og dinglet" hele dagen både i og utenfor buksa...

Ellers har jeg også hørt at dersom du ligger halvtimen etter samleie, så kan du trygt gå og vaske deg..

Lykke til...

Annonse

huff jeg liker ikke å sove med klatten inni meg hele natta..

Kjenner at det renner og er vått, usj.. Også klør det.. Nei, det får stå sin prøve... Jeg kommer til å fortsette med å gå på toalettet etterpå. Riktignok en stund etterpå :)

Har i allefall troa på teori nr 2

Med første prøvde vi ett års tid før det klaffa, og hadde vanligvis sex hvor jeg etterpå sto opp (etter 10-15 min).

Da jeg ble gravid nå i nov (2pp), hadde vi sex 2 ganger i syklusen, 1 gang på dag 12 og en gang på dag 14 i syklusen. Begge gangene var på kvelden hvor jeg la meg til å sove etterpå, og gikk ikke på do før neste morra...

Så nå prøver vi på samma greia igjen. Kanskje vi har sex litt oftere også da , sånn for sikkerhets skyld... ;0)

Lykke til dere da!

Vel, jeg har ikke vært plaget med uv noen gang, så jeg tar sjansen.

Jeg prøver alt jeg kan jeg for å få min lille spire:)

I går hadde jeg el og kosa godt og sovnet.

Så får vi se på ikm, hvis jeg er gravid kan dere som er negative til dette bare drømme!!!! Haha!!

Vel, det viktigste er vel sex da... thihi!

Ja- det viktigste er nok å HA sex hihi.

Scubagirl: :-) Det har ikke noe med hygiene å gjøre; jeg fikk beskjed av gynekologen for flere år siden- da jeg hadde urinveisinf ofte (det var en sommer da vi hadde MYE sex ute- på svaberg osv ;-) FØR barn med andre ord)... Hun fortalte at når man først har begynt å få det ofte, er det superlett å få det igjen, og det er nok at det blir gnidd litt 'juice' inn i urinrøret (og for å være ærlig: det blir jo endel gniing rundt det området...).Det er ikke tørkingen som da er viktig (for det kunne jeg jo bare gjort i sengen), men at man faktisk tisser en god stråle for å få ut fremmedlegemet. Etter jeg begynte med det har jeg nesten ikke hatt UVI.

Og for the record: mannen min dusjer nesten hver kveld rett før vi har sex, for det er da han pleier å komme hjem fra trening. Følte bare jeg måtte nevne det :-)

PS. Jeg ble liggende ca 1/2 time etter sex i går, så vi får håpe den satt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...