Gå til innhold

jeg skal være forlover, babyen vil da være bare 3 mnd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..hjelp,koselig å bli valg som forlover, men arrangering av utdrikkningslag mm 'kræsjer' jo ganske så masse med tiden etter fødselen..noen som har tips el har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send stafettpinnen videre. Spør bruden hvem hun forventer å ha med i utdrikkningslaget. Eller ta kontakt med en av hennes andre gode venniner og spør om de har lyst å arrangere utdrikkningslaget, siden det er litt vanskelig for deg.

 

Det er alltid en som vil ta over, sånne ting syntes jo folk er gøy. Så tror ikke det skal bli noe problem.

Jeg skal ha min bror som forlover, og han har ikke mulighet til å lage utdrikkningslag for meg, ettersom han er på andre siden av jorden. Så da er det venniner av meg som tar seg av det.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når en er hjemme med baby har en da ALL VERDENS med tid.....

Jeg skal også være forlover, og babyen min kommer til å være 3-4 uker gammel. Ser ikke noe problem i det. Jeg arrangerer utdrikningslaget sammen med to-tre andre veninner. Alt står oppført på en plan, penger blir samlet inn i god tid i forveien osv. osv. Jeg kommer til å være med på utdrikningslaget. Blir jo bare med på formiddagen/ettermiddagen. Pappan skal være med og henge litt rundt, kjøre litt til og fra etter hver amming. Har 2 barn fra før, så dette går fint :-)

Skal planlegge dagen PUNKTVIS nærmest slik at det ikke blir de store overraskinger. Planen er klar, bare tidspunktene som må korrigeres litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...