Gå til innhold

Kan barnevernet ta barna fra meg når jeg har fått fødselsdepresjoner?

Anbefalte innlegg

Har en datter på fire og en ny lita tulle på snart fire måneder,men har fått angst og depresjoner,så har gått til fastlegen og pratet med han og har nå fått psykolog,men er redd de kan ta fra meg barna "tenker på hvor tabu det var med psykolog før." Har ikke tanker om å skade hverken meg selv eller barna,men er blitt så redd utrolig redd.hjalp når jeg sa i fra og fikk pratet litt med lege psykolog,men nå er jeg bare så redd for at de skal ta fra meg barna for at jeg ikke er god nok.... anonym denne gangen

Fortsetter under...

De kan ikke ta fra deg barna så lenge du tar deg av dem. Mange mødre er deperimerte, men de kan være vel så gode mødre som de andre likevel. Og i dag er det faktisk normalt å gå til psykolog. Konsentrer deg om å passe på barna du, og ikke bekymre deg for barnevernet!

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06

ÅÅÅ...nå hadde jeg skrevet et langt innlegg til deg om mine erfaringer, men så var jeg visstnok ikke logga inn da jeg trykte lagre, og da forsvant alt!:-/

Men jeg har opplevde det samme: http://www.barnimagen.com/forum/thread/7377531

I tillegg til angst og depresjon sliter jeg med ukontrollerte raseriutbrudd, samt at jeg kutter meg selv. Men da vi snakka med barnevernet så var det ikke engang snakk om at noe som helst skulle bli gjort...det eneste de hadde fokus på var at jeg skulle få hjelp fortest mulig, og det fikk jeg...bare noen dager seinere hadde jeg endelig plass på poliklinikk!!!:-)

Så det at du har oppsøkt hjelp og får det, blir bare sett på som positivt.

Håper du får det bedre!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...