Gå til innhold

lurer på om jeg skal gi meg med ammingen nå

Anbefalte innlegg

Lillegutt vil absolutt ikke ha, og etter jeg ble gravdi har det blir utrolig vanskelig få ut noe:( Hadde tenkt jeg skulle pumpe ut og ha u frysern te barnehgestart men lurer på om den ble tom iløpet av natta jeg.. merkelig er dte hvertfall.

Er det vanlig at melka kan forsvinne slik plutselig?

Fortsetter under...

helt vanlig at de blir mindre melk ved graviditet ja - og ofte mye vanskliger å øke igjen. Noen som finner ut at de er gravide pga det?

Så vil ikke baby så vil ikke baby - kan også være endret smak som gjør at han heller ikke vil ha........

takk for svar. Har jo lyst å gi ham mm enda men melka kommer så seint at han har ikke tid , eller orke å suge. I dag ville han ikke ha på morgenen heller. Tenkte jeg hvertfall skulle pumpe meg så kunne han få på flaske, men ikke en dråpe kom ut. Nå er jeg også itt stresset og sliten så kan jo hende alt spiller inn.

Her er detm katastrofalt lite melk, det skjedde helt i starten av svangerskapet og har fortsatt. Men snuppa koser seg hun (etter en del frustrasjon i overgangen), og antistoffer bli jo mer konsentrert jo mindre melk. Men om du ikke er innstillt på tandem-amming er det sikkert smart å gi seg nå og ikke motivere for økt puppeinteresse som du da må jobbe mot senere...

nei tenkte ikke amme dem begge, så kanskje det er greit å gi seg nå. VEt liksom ikke. Er litt trist å da. Men vil prøve å pumpe meg litt eller bare tilby om morningen så får han om han vil ha. Er jo så rammeskeiv at det halve kunne vært nok.:)

Annonse

Bare husk å slutte en stund før fødselen, fra det jeg har lest så kan du få store sjalusiproblemer hvis avvenningen kommer for nært fødselen... (ref Nylander) Er barnet stort nok til å forstå at "babyer får pupp" så kan det gå greit, men er ikke barnet klart for å være "stort" så får du kanskje litt å bryne deg på!

hmm kanskje like greit å slutte da? Han vil jo ikke ha likevel. Prøvde amme han i sted når vi var på tilvenning. Han ville ha men hadde ikke tid. Bare skrek så pakka inn igjen. Nå er jeg litt lei av å amme da gutten aldri har hatt tid å drikke skikkelig, men tror jeg pumper meg så han kan få på flaske jeg.

Men hvoran pumpe en pupp som virker tom. Jeg får ikke ut noe. Kan søke her inne jeg:) sikkert mye tips. Der er melk men ingenting komme rut hehe. Prøvd handmelking men samme problemet. Phu da.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...