Gå til innhold

Åssen vogn/er har dere da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selv en teutonia mistral 2006 hjemme og en brio 2005 i barnehagen til han eldste..

åssen vogn har dere da? fornøyd?

kjeder meg..heh ;)

Skrevet

har en emmaljunga edge duo combi og er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har simo kombi. Har den etter eldste jenta. Tror det er en 2003 modell. Er veldig fornøyd med den. Nøytral er den også

Skrevet

Ett stykk gammelt Simo kombi drog (5 år minst)

En citytrille av ukjent opprinnelse og ei paraplytrille ogs av ukjent opprinnelse.

Skrevet

Vi har en Simo duo-vogn, fra 2005 og en carena trille sak, kjøpt i år. Veldig fornøyd med begge. Den trilla bruker vi bare som sånn shoppingtrille. Så den er lite brukt.

Skrevet

jeg har emmaljungas duo edge. kunne ikke tenkt meg noen abdre. den er en drøm:)

Skrevet

Jeg har en x-lander modell XA, og er kjempefornøyd med den... Å kunne trille overalt, og den er kjempelett å bevege :o)

Skrevet

teutonia mistral 2006 her og! Kjempefornøyd!!! Liten, lett og går inn i polo uten å ta av hjulene!!! :)

Skrevet

Brio duo 2006. Dårlig kjøp:-(

Skrevet

Quinny Freestyle 3xl og MacLaren Techno XL er super fornøyd med begge ;o)

Skrevet

OTH Urban Jungle 2006, veldig fornøyd ;)

Skrevet

jeg har emmaljunga cerox...den er kjempe grei syns jeg

Skrevet

Har en teutonia søskenvogn 2006, simo bagvogn 2002, briokombi 2003(barnehagen), trille jeg ikke husker merket på..

Skrevet

Brio kombi og er veldig fornøyd!

Skrevet

Teutonia spirit s3. Har brukt den i 6 uker og er veldig fornøyd så langt :)

Skrevet

Vi har Traxx Marlin 3, er kjempefornøyd :D

Skrevet

quinny freestyle 3xl. utrolig godt fornøyd.. lett å manøvrere og smarte løsninger med maxi cosi bilstol til. anbefales virkelig...

Skrevet

brio kombi her, og er veldig fornøyd

Skrevet

den har jg i bilen...også har jg en simo classic exlusive hjemme:) vet ik årsmodell...har arvet/lånt den av svigsøstra mi;) den er råå stilig...r veldig pent brukt:)

Skrevet

teutonia mistral. veeeldig fornøyd. Utrolig lett:)

Skrevet

oj...så mange som hadde svart på mitt innlegg da...ja ja...den over her kulle jo rett etter min helst da...:)

Skrevet

Bebe Confort High Trek, veldig fornøyd med dypvognsdelen og bilstolen, men har lyst på ny sportsvogn:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...