Gå til innhold

Jeg blir GALGALGAL av legginga, vi får det ikke til =(

Anbefalte innlegg

Hun begynte så fint å sovne av seg selv for en tid tilbake, etter at jeg ammet hennei søvn de første månedene. Nå, den siste mnd (hun er 7 mnd nå) er det helt pokkers umulig jo! Noen ganger sovner hun greit, men våkner etter en stund og må "legges" på nytt. Men ande dager er det plent unulig, hun skal ikke sove. Vi har prøvd det meste, hun skriker seg vekk og vi bysser og koser og synger og til og med ammer noen desperate dager, men likevel skal hun ikke sove. Vi får ikke noen kveld for oss elv legner, og er srit utslitt når hun omsider sovner.

Det må sies at det går lettere når pappan tar det, meg blir hun bare sur på nåe jeg viser meg i døra...Men han er borte 3 kvelder i uka ca, så jeg må klare det sjøl og....

Noen med tips? Før jeg går på veggen her?

Fortsetter under...

Samme her!!!!

Han har alltid lagt seg helt fint. Har aldri ammet eller bysset han i søvn....

Min ble 7 mnd 20 des.

Men siden lillejulaften er han helt umulig!!! Legges mellom 18:30-19:00, men det har jo blitt mye tull i jula..

Men nå kan han sove en time kanksje, så våkner han. Snur han på siden..nytter ikke...lar han sutre til han hyler...(alt i fra 2 min til 40 min) Sjekker han igjen, lar han hle litt lengre litt lenge...nei igneting nytter. Skrur på uroen....rolig en god stund....

Prøver å stryke han på kinn, mage, rygg...nyttesløst...

Tar han opp og prøver å amme..neida.... han sovner en gang ellom 22:30 og 23:30....

Pappaen er også ofte borte her....og jeg er gravid igjen....får aldri hentet meg inn, for han våkner halv 6 eller 6 uansett!!

Nå! Han sovna!! 4 timer etter han ble lagt ned i senga!!

Kveldmiddagen, og filmen edward saksehånd ble jo en fiasko.... men nå sovnet han.

Prøvd mye i kveld..tok han opp også....off så svak....men tenkte at han kanskje var sulten. Han rapet et par ganger...kanskje han hadde luft i magen? Ga han ca 120ml mme. skiftet bleie og la han. Nå har han holdt det gående i 31 min sammenhengende, gikk inn, og han strakte armer...jeg bøyde meg ned, ga klem, satte meg på siden og lot han leke med hånda min. Han la den på hodet sitt..jeg strøk på hodet..hørte han pustet roligere. Bøyd meg over i senga, la hodet mitt nær hans slik at han hørte den rolige pusten min(er jo så trøtt etter en uke men dette + alt som hører julen til, at jeg sovner jo nesten stående!)

Strøk han på hodet og i hånden, plutselig lukket han øynene, snudde hodet litt, og sloknet!!!!

Liste meg ut...og nyter stillheten(de siste 6 min..) og håper han sover til i morgen.

Klokken 10 hadde passet mg fint..he he. Nei han våkner nok i halv 6 tiden...

Sliter du enda med jenta di?

Eller skal vi ta oss et brus i "sammen" og slappe av foran tv'en??

Nå har hun og sovnet! Jeg også tok henne opp, satt i soffan og koste og smålekte litt. Så begynte hun å gni seg i øynene, og da gikk vi ned og jeg la henne i senga, hang opp uroen hennes, pakket henne godt inn i dyna og ga henne et nattanuss. Så gikk jeg ut og lot døra stå på gløtt. Det er vel 10 min siden nå, og jeg har ikke hørt et knyst etterpå! *bank i^bordet*

Vi tar oss en brus og nyter freden, vi ! =)

Skriver under her, jeg!!

Akkurat samme problemet. Har begynt å legge meg kl22, og samsove, bare fordi det ser ut til å ha en liten effekt. Våkner med en gang jeg går ut av soverommet. Dukket opp en tann 1.nyttårsdag, så satser på at det er den som har gjort henne til et lite natt-monster:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...