Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg bare lurer Lillegutt er bare 25 dager og vi har fått fart på sexlivet igjen men bruker selvfølelig kondom med tanke på prevansjon og infeksjonsfare. Lurte bare på når jeg kan forvente mensen tilbake.. Jeg vil jo begynne på jasmin p-pille siden jeg ikke ammer så fort som mulig for å slippe den EKLE dongen...
Murmeline Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Hei hei leelu! Koselig å se gamle bimmere her inne:) Nå ammer jeg, men da legen min snakket gav meg resept på mini-piller, sa hun at jeg ikke trengte å få tilbake mensen for å begynne på de. Vet ikke om det samme gjelder for jasmin da...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 fikk fanskapen til bake ei uka etter renselen va ferdi.. å da va det 8 uke me det .. ei uka fri å så mensen igjen.. blæææææh.. dritt ...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg ammet ikke og fikk mensen tilbake etter 3 mnd
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 jeg fikk den etter knappe tre måneder.. et par uker etter at jeg sluttet pumpe meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå