Gå til innhold

dere som har prøvd alt, og til slutt gjennomført en slags "skrikekur"-funket det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av å bruke timesvis hver dag på å "få" snuppa til å sovne, gjennom puppen eller vogna. Hun er mett, blid med en gang jeg ser på henne-men raser når jeg legger henne i senga eller går ut av rommet. Hun sovnet med puppen i munnen, men våkner når hun legges ned. Jeg kjenner at jeg ikke orker mer. Hun blir sliten av det, og det er det jeg blir sliten av. Det er så vondt at hun ikke kan sovne selv.

Skrevet

Sånn hadde vi det en stund her også, men vi tok en skrike-kur light.

Pass på at hun ikke sovner ved puppen, men er våken og ferdig rapet. Legg deretter i senga, si god natt, syng el og gå ut. Hør hvordan gråten utvikler seg... Hylskriker hun går du inn, tar henne opp, roer henne, sier at det er natta og legg henne ned så fort hun har roet seg. Om hun bare sutrer så la henne ligge littegranne..

Vær forberedt på at det tar litt tid da :) Men vi har nå gjort det på denne måten og nå sovner hun av seg selv om kvelden!!! Hun er 5 1/2 mnd nå.

Lykke til da!!!

Skrevet

Vi prøvde alt med jenta vår. Jeg har lest 1000 (nesten) bøker og det føles som vi har prøvd ALT som tenkes kan for å få henne til å sovne alene. Så da ble det en "gråtekur light" her også. Lot henne ligge og sutre og klage og gikk inn til henne med jevne mellomrom. Det tok tid og til slutt så funket det. Men så kom tennene........og nå er vi tilbake til gamle dager igjen.......sukk........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...