Gå til innhold

Farlig å slanke seg når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trimming er alltid bra, men det vet jo alle.

Å spise mindre derimot, er ikke av det beste. Det er mye bedre å spise mer! Bare man spiser riktig: Lite og ofte, og helst så sunt som mulig. Da kan jeg nesten garantere at du i det minste ikke vil gå opp med det første. Hvis du i tillegg klarer å drikke 2-3 liter vann pr dag, sier kroppen tusen takk!

Melk er godt for kroppen og fettets motstander, drikk 3 glass skummet melk hver dag. Tar du tran i tillegg, får du i deg de viktige fettstoffene som kroppen trenger for å motstå mye av "dritten" man gjerne får i seg.

Fungerer iallefall på meg. Er i uke 18 nå (17+1) og har gått ned 3 kg siden uke 7!

Takk for svar. Da tror jeg at jeg holder forsettet mitt ved like. Ved å spise mindre mente jeg å spise seg mett og ikke stappmett (noe jeg dessverre gjør for ofte). Det tror jeg ikke er så farlig.

Jeg har mista all form for matlyst dette svangerskapet,så jeg spiser alt for lite,og det er veldig kjett. Man får ikke overskudd til noe. Jeg har gått opp 4 kilo,så ungen vokser da og har det bra,men anbefaler ikke mindre mat nei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...