Gå til innhold

Slappere mage etter 2 fødsler enn etter 1? Hjelper det å trene magen flat igjen mellom svangerskapene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha stram mage igjen....!

Lurer på, dere som har fått to barn. -Hardet noen betydning om man trener opp magen mellom svangerskapene?

Jeg mener, vil magen henge ekstra mye etter 2 svangerskap uansett?

Eller vil det bli som etter 1.fødsel hvis man trener magen stram igjen?

Jeg snakker jo da om magemusklene.. Litt ekstra hud kan en jo ikke trene inn igjen men...

Lurer på å legge meg på en streng treningskur nå, men planlegger ny baby i 2007/2008.

Hjelper det forresten å ha flere år mellom svangerskapene?

Skrevet

hei. Det skader i alle fall ikke å trene opp magen mellom svangerskapene. Jeg har født to barn, men hadde vel ikke trent etter første fødsel. Litt heldig og får flat mage sånn ganske kjapt uansett. Litt skrukkete når jeg bøyer meg men... he he.

Hadde trent om jeg var deg. Lykke til.

Skrevet

Jeg har to barn med to års mellomrom. Hadde flat mage før barna, og fikk det igjen etter nr 1 uten å jobbe for det. Etter nr 2 har ikke magen blitt i nærheten av som før, og hun er nå 1,5 år. Rund og myk mage, alle de 4 kg jeg har gått opp ligger der! Selv om jeg har trent 2-3 ganger i uka siden mars...

Hvis jeg var deg, ville jeg anbefale trening av veldig mange grunner; overskudd, psykisk velvære, styrke til å takle graviditet og to barn etc. Men jeg ville fokusert på moderat (ikke knalltøff) trening og hele kroppen, men det er nå mine prioriteringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...