Gå til innhold

Nutmeg, attpåklatt og alba32(6!?!)

Anbefalte innlegg

Da går vi for at du er gravid:)

Åååå, skal du steke komlerestene i dag? Jeg er bare NØDT til å spise komler i helgen!

Nei, jeg rakk ikke den hårvasken. Fikk et ørlite (for å si det pent)raserianfall fordi noen atter en gang har fyllt opp søppelkassen vår, uten å sette i søppelsekk, og måtte gå meg en lang trampetur (etter å ha sparket til søppelkassen og kjeftet en del....). Da jeg kom hjem hadde sambo ordnet middag og stemadusj hos svigers i dag, så jeg gadd ikke begynne med vannkoking (var litt sent).

Planene for resten av helgen er som følger; jobbe her i morgen, sove lenge og kose meg med sambo på søndag:) Hva skal dere?

Fortsetter under...

Hehe.. har nå ikke helt troen på det da!!

Blir nok stekte ja... mmm!!!

Skal du jobbe i morgen og...?? Uffda!!

Men, dere får kose dere skikkelig på søndag da!!

Eg sitter her og er så i tvil om eg orker å gå på jobb!! Formen er så ustabil, og da også tålmodigheten og humøret!!

MEN, den telefonen for å gi beskjed på jobb er såååå grusom!!

Må tenke litt.. burde sikkert gått til legen! Men har fått ltt lege-angst!

Sutre sutre!!

Ring legen! Er ikke gøy, men du føler deg nok bedre etterpå! Kom igjen, RING! (litt streng nå:)

Har et prosjekt som må være ferdig neste uke,, oe en del gammelt "grums" liggende . Tenkte det var rolig og fint her i morgen, at ingen ringer eller mailer med nye hastesaker slik at jeg blir ferdig. Dessuten skal sambo til en kamerat og hjelpe ham med noe, og jeg er ikke så klar for å sitte alene i den blæh leiligheten.

Går tidlig i dag da, skal på IKEA en tur å kjøpe dusjforheng slik at jeg er klar til varmvannet kommer tilbake:) Og så skal jeg jo til sivgers å dusje til krampa tar meg:)

Så, ta å ring legen din nå!

Hehe.. tror ikke eg klare å gå til legen eg altså!! Kommer bare til å sippe.. det gjorde eg sist når hodet slo seg helt vrang... tåler ikke så mye på slike dager!! Får heller gå når eg er bedre.. hehe. høres teit ut! Men da klarer eg gjerne å forklare meg bedre!! Får sikkert ikke komme til fastlegen i dag heller... men på jobb går eg nok ikke!! Sitter her og piffer meg opp til å ringe sjefen...

Faktisk ikke misunnelig på deg, selv om du skal på ikea! En vanlig dag hadde eg blitt sååååååå misunnelig!! Hehe! Digger ikea!!

Oki.. litt misunnelig da..

Eg har nettopp dusjet!! Lenge.. tenkte det var godt for musklaturen!!

Så gled deg du....

Ok, skal ikke presse deg:) Du får ha lykke til med telefonsamtalen til sjefen. Kjipt med slike telefonsamtaler.

IKEA ja:) En god plass å være. Før vi flyttet til blæh leilighet bodd vi slik at jeg kunne gå innom IKEA på kveldsturen min. Jeg kunne finne frem i butikken med bind for øynene:) Og, har MYE IKEA i leiliheten.

Ser jo at det ikke er så mye logikk i det at jeg skal gå tidlig i dag, og jobbe i morgen, men det hele bunner vel ut i at jeg ikke hærer være hjemme. Trenger ikke komme hit, men det er fristende å få unna litt samtidig som jeg slipper være alene i gokk i den blæh leiligheten uten varmvann (og lys på do).

Jeg gleder meg vanvittig til dusj i dag!:) Tror jeg skal ta en tur innom Body Shop, kjøpe en scrub.krem med god lukt og en sånn hanske, og så skrubbe, skrubbe, skrubbe! Får prøve stoppe før jeg mister all huden:)

Annonse

Hei kjære du!!

Kom plutselig på deg... mannen bare ler og skjønner lite.. hehe!!

Er med litt godvilje bedre i dag!! Så eg skal være flink å holde meg i ro bare litt småplukk å jobbe med... klesvask o.l.....

Sov til 10!! Var våken innimellom, men deilig å ligge å døse!

Håper du får en fin lørdag!! Blir bra når håndballen begynner ihvertfall...

Har du startet på tappejakt??

Nei, ingen tappejakt. Jeg bare lærer av din jeg foreløpig:)

Blir nok en bra dag, skal bare jobbe litt først:) Det jeg kom hit for å gjøre får jeg ikke gjort, mangler en kode, men det er jo alltids noe annet å ta fatt i. Dumt av meg å ikke sjekke at all info var på plass før jeg dro på fredag.

Bra du er bedre:) Slapp av og kos deg i dag:)

Hehe.. du er god hvis du har utbyttet av min!!

Er du begynt å bli "våtere" da? (herremin, alt vi spør om..)

Du var vel for ivrig med å komme deg avgårde!! Ikke lett å tenke fornuftig da... Fikk du handlet dusj-forheng?

Nei, normal fuktighetsgrad;) Bra du er nysgjerrig:)

Jepp, jeg fikk tak i forheng. Men jeg har en svak mistanke om at jeg her glemt slike kroker. Og da får jeg jo ikke hengt det opp. Skal ringe sambo å høre, så kan jeg jo se om jeg finner slike på KID før jeg drar hjem. De har vel der? Forresten; kjendisopplevelse på IKEA i går; stod rett bak Espen Lind og dama i kassa. Oooooo.... Ellers var det koselig å være på IKEA igjen, trives der:)

Skal dere noe koselig i dag? Bare slappe av hjemme?

Annonse

Hei Alba!!!

Såååå koselig! Ser så lite til deg..hvordan er formen din..?

Ja, nå er nutmeg på jobb om lørdagene også for å bimme!! Hehe....

Eg er hjemme fra jobb.. har et hode og musklatur som ikke samarbeider!! skal bare prøve å kose meg hjemme i dag... Nå kommer jentungen med sparegrisen, vi skal telle!! ønsker seg nytt nintendospill!

Klem!!

Hei Nutmeg!

Lørdagsbimming er koselig vettu ;o)

Er gjerne da jeg har mest tid og overskudd til det.

Jeg er 11+1 i dag, så her på "min egen side" står det at jeg er i min 12.svangerskapsuke. Begynner å nærme seg tiden da familien skal få vite om hemmeligheten vår ;o))

Har vel glemt å si godt nytt år til deg Alba; GODT NYTT ÅR!:)

Ikke lenge til du kan fortelle det altså. Gøy:)

Ja, jobb på lørdag... Hva gjør man ikke for å slippe være så mye hjemme. Er stille og rolig her, og ingen mailer eller ringer, så jeg får gjort en god del. Og så får jeg jo bimmet litt:)

Attpåklatt: Mye sparing som gjenstår før hun kan kjøpe nytt spill?:)

Hehehe.. skal starte å telle nå.. hun sitter og tømmer utover bordet.. med et stort glis!! Føler seg så rik!!

Blir spennende!!

Godt nyttår alba!! Er ikke sikker på om eg har sagt det heller!!

Alba: eg har ikm den 15!!

Attpåklatt: høres ikke noe godt ut...Håper formen bedrer seg raskt igjen!! Må være frisk og rask når en liten spire er på vei vettu ;o)

God bedring & stell pent med deg selv!

Formen min er bra. Brekker meg jevnlig, halsbrann og hodevondt, men så lenge den lille har det bra, så har jeg det supert!

Nutmeg: sikkert greit å være på jobb når det er så stille og rolig. Jobbe i sitt eget tempo og bimme i fred ;o)

Hvordan går det med husbyggingen? Når regner dere med å flytte inn?

Håper vi kan flytte inn i begynnelsen av juni. Men for min del kunne vi gjerne gjort det i dag. Er så fantastisk lei av å bo der vi bor nå.

Sambo har gått lei av å tisse i mørket og har satt inn en arbeidslampe der. Hehe. Den lyser STERKT og gir gjenskinn i de melkehvite lårene mine. Nesten så jeg må ha på solbriller:)

Middag i dag da? Må jo bare spørre;)

Hehe.. tisse i mørket og være mann må jo være en utfordring...

Ikke tenkt på han før!! Bare tenkt på deg som ikke får sjekket papiret!

Nå har vi kontroll på sparegrisen... med bittelitt hjelp fra fam. sparegris på kjøkken er vi i 1000 kr!!! + 20 sier hun etter å ha vært på gulvet.. hehe! Litt ivrig under tømmingen!!

tiden går fort til juni!! Skal vi jo være opptatt av kvalme og voksende mager!!

Vi skal i barnebursdag til barne-tv-tid, og må innom et kjøpesenter først for å handle div.ting(jula nettopp ferdig, men flere i familien har bursdag nå), så regner med at vi spiser ute et eller annet sted.

I går lagde sambo deilige kyllingfajitas. Kan anbefales!! :o)

Men Nutmeg: ulempen er oppvasken du ikke er så glad i da...

Hehehe.. oppvask er ikke noe særlig!! Ihvertfall nå hvis hun ikke har varmt vann engang...

Satser på det blir både lys og varmtvann i helgen!

Er endel bursdager hos oss og nå... sønnen min blir feks 8 år på onsdag! så det blir vel litt baking til uken ja... koselig det!!

han gleder seg ihvertfall!

Æsjameg, ikke varmtvann,nei...Da skjønner jeg godt at du ikke stortrives i leiligheten,Nutmeg. Tenk så godt det blir med nytt hus!! :-D

Gratulerer på forskudd med sønnen din sin bursdag,attpåklatt!! 8 år ja...stoor gutt da :o) Koselig med bursdager syns jeg. Liker å kjøpe presanger også. Har tenkt oss på Strømmen storsenter etterpå, og sambo gleder seg vilt...NOT! hihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...