Gå til innhold

Nutmeg, attpåklatt og alba32(6!?!)

Anbefalte innlegg

Heisann jenter & fortsatt riktig GOD JUL til dere begge!!!

Du har hatt en super jul,Nutmeg? Så bra :-D

Det har jeg også. Var bortreist i 4 dager, men er nå

hjemme igjen. Deilig det!! :o)

Så tr dukka opp..... :-(

æsj...men:

for en start på et nytt år!!!

Det er i starten av 2007 at det skal klaffe vettu ;o))

Klemmer,

Fortsetter under...

Hei Alba:)

Ja, hun dukket opp. Kjente på meg at hun skulle komme, men det varte og rakk jo så lenge at jeg begynte lure på om jeg var gravid. Kjedelig med så lange sykluser, men ikke mye jeg får gjort med det.

2007 blir et bra år å lage barn i :) Klaffer i løpet av de neste 12 mnd:)

Hvordan er formen din? Klarte du deg gjennom julen uten å fortelle nyheten din til noen? Og, skal bryllupet gå som planlagt?

Håper virkelig at syklusene dine forkortes fra nå av, men håper selvsagt MEST på at det skal klaffe for dere :-D Hvor lenge har dere prøvd nå?

Flott med bra innstilling,Nutmeg!! For det er i 2007 det skal klaffe. Og jeg holder en knapp på starten av året, så det er nok et septemberbarn dere skal ha ;o))

Lå over doskåla i går, og brekker meg jevnlig. Ikke så søtt...hehe...men det skal mye til før jeg skal klage om alt går bra..Så: den fysiske formen er ikke noe problem :o) Vi var hos svigers i 4 dager, så fortalte det til dem :o) Ikke så lett å skjule at formen min er annerledes. De ble veldig glade, og krysser fingrene sammen med oss!! Ellers er det ingen som vet. Har såå lyst til å fortelle mamma og pappa, men SKAL prøve å holde meg til etter 12.uke.

Bryllupet skal gå som planlagt :o))

Har kjøpt kjole som det kan være mage i.

Spennende!!!

Sluttet på pillene i juni-06, så det begynner jo bli noen mnd siden. Men jeg har hele tiden trodd at det vil ta litt tid, så jeg er verken stresset eller fortvilt.

Når er du i 12. uke? Er ikke så veldig lenge til det er det vel? Må ha vært gøy å kunne gi svigers slike gode nyheter i jula:)

Nei, det er jo lite vits i å stresse. Man blir jo ikke raskere gravid med det...

Det tar tid å lage noe så perfekt vettu ;o))

Er 10 fullgåtte uker i dag, så om ca 2 uker har jeg planer om å fotelle min familie :o) Har lyst til å ta ul først, og er alt bra så vil jeg vise bilde til mamma og pappa.....*ååh...HÅPER så vanvittig på at jeg kan det*

Jobber vel kortere dag i dag? Virker som de fleste gjør det i romjula.

Trodde jeg skulle jobbe kort i dag; og ha en skikkelig sløvedag. Men; der tok jeg desverre feil. Må nok sitte her til 16, kanskje lenger. Blæh:( Ille siden jeg egentlig har fri.

Håper du får UL og kan vise bilder:) 10 uker allerede. Det har gått fort:)

Håper de neste 2 ukene går like fort:)

Annonse

åååå, hei på dere kjære jenter!!!!!!!!!

Måtte innom og sjekke nå før vi reiser!

Savner dere masse... litt rart egentlig... vet jo ikke hvem eg savner.. hehe!!

Er så lei meg for syklusen din nutmeg!! Håper det klaffer snart... for slikt er sikkert slitsomt!!

Er veldig glad på dine vegne alba!! Nå går det veien vett du...

Nå skal 2007 bli året vi føder alle tre!! OK??

Vi skal reise snart.. ungene er trøtte og lei! Gleder oss til hverdagen igjen..!! Og dvd skjermene til bilen kom ikke tidsnok til jul, så det blir biltur med sure barn...hehe. Det går nok bra, de sovner vel....

Store klemmer til dere begge!!!!!!!!!!!!! Skravles snart igjen!

attpåklatt: koselig å se deg igjen :o)) Håper du koser deg masse i jula!! GOD TUR til dit hvos du skal!!!

Og jeg er enig: I 2007 SKAL VI FØDE ALLE 3!!!!!!!!!!

Nutmeg: Håper tiden går fort frem til kl.16.....Skjønner godt at det er kjedelig å jobbe når du egentlig ikke skulle.

Nå skal jeg fikse meg på badet, så er det ut på romjulsbesøk igjen :o))

Ha en fortreffelig helg & nyt fri sammen med din kjære!!!

Klemmer,

Alba: god helg til deg også:) Nyt helgen og ha en flott nyttårsaften:)

Ja, litt føding skal man vel få unnagjort i 2007?;)

Atpåklatt: kommet dere avgårde? Dumt dvd-skjermene ikke kom frem i tide:(

Det har vært veldig deilig å sove i julen, slappe av og være mye ute i dagslys. Tror jeg trengte det. Humøret og formen er i alle fall bedre enn før jul:) Klar til mer soving fom i morgen:) Synes 2.januar kunne vært fridag den også.

Koselige planer for nyttårsaften? Håper det:) Vet i alle fall litt av planen til Attpåklatten og mannen....;)

Godt nytt år!:)

Skjønner ikke hvorfor 2.januar ikke er en fridag! Vært perfekt med en dag til til å sove ut....

På plass på jobb, og selv om det føles som en skikkelig mandag er det jo faktisk tirsdag. Blader og....nei, ingen bønder. Tror det blir blader og klesvask i dag. Ikke like spennende :)

Noe koselig som skal skje hos deg i dag?

GODT NYTTÅR!!!

Er nesten glad det ikke er fridag.. godt med hverdag igjen!! Hehe...

Nå er mannen på jobb.. ungene på skolen!! Og mor i sofaen med pc i fanget..

Blir mye klesvask her i dag og... ihvertfall til stativene er fulle!!

Koselig?? Koser meg nå ihvertfall... hehe!

Skal se om det blir en tur og se!! om det er noe på salg som er verdt å kjøpe..

Grunnen til at det kanskje ikke blir tid til det... er at julen ryddes ut litt etter litt her....

Ha en flott tirsdag på jobb!!!

Hvordan er det på tr-fronten da....??

Er tr-fri nå:) Varte hele 6 dager denne gangen! Utrolig kjedelig. Men, nå er det overstått, og jeg er klar for ny pp:) Satser på at denne blir kortere, ikke lengre, og at el ikke er når jeg eller sambo er borte. Hm, ja, skal vel litt til for at det klaffer denne pp....

Salg ja. Burde vel tatt meg en tur, men tror jeg venter litt. Er så pesete når butikkene er fulle av damer i jaktmodus...

Julen ryddes ut:) Hehe, det tok vel akkurat 1 sekund hjemme hos oss:)

Hvordan er kaninformen???

Annonse

Begynner å bli litt hjulbeint... hehe... neida!! Det går bra.... koser oss enda!! I forhold til sist syklus hadde eg el i går... så det har gått fort denne gang!! Men, det blir endel dager med etterfylling enda... tar ingen sjanser!! Det jan jo ha vært tilfeldig at syklusen var kort... men, tror kanskje eg har el i disse dager.. har ihvertfall følt meg oppblåst! Men, det er vel alle i disse dager... hehe

Har bedrevet litt "tapp-jakt" også.. men kan ikke si at det har overbevist meg om hverken det ene eller andre....den skal jo være høyt og åpen når el.. men når den er høyt, er den så høyt at eg ikke klarer å sjekke om den er åpen... hehe. Men har vært litt lavere noen ganger og da har den virket litt mer åpen enn vanlig.. og mykere... så ikke vet eg hvilken tapp eg har...

Og det har vært litt ømt ved sex et par ganger... så hva sier du?? Tror du eg har hatt el...??

I går klarte eg å lokke ut av yngste søsteren min at hun ikke går på pillen... hadde det på følelsen!! Mannen jobber på sjøen, så det kan vel ta litt tid.. men det har gått fort tidligere..(hun har hatt en MA også)

Hun skulle bare ha visst hva planer vi og har...

Hadde vært såååå kos å gå gravid samtidig!!

Vi har tulla med det før.... for eg har gått samtidig med den eldste søsteren min en gang, og en gang med svigerinnen min...

Spennende!!!

Jeg tror du har hatt el og trenger noen dager til med etterfylling:)

Kjedelig at vi ikke er samkjørte denne mnd, men ikke så myeå gjøre med akkurat det. Jeg skulle mer enn gjerne halvert pp'ne mine!

Koselig om du og søsteren din blir gravide omentrent samtidig:) Er hun mye yngre enn deg? Hvor mange barn har hun?

Hvordan er været hos deg i dag da?

Nå regner det på alle vinduene... uansett ende i huset,.... så her er det fint!!

Hun blir 25 i februar!! Og har en fra før... som blir 1 i februar!!

Skjønne lille gullet mitt.... både meg og mannen var helt forelsket i henne hele julen.. savner allerede!!!

Synes også det er pyton at vi ikke er samskjørte... men, vi får se det positive i det.. da skjer det mer fordelt i mnd...

Skal du el-teste hvis syklusene fortsetter slik?

Når var det du fikk tr?

Likte sambo skoene??

Skoene falt i smak, var visst veldig gode:) Og Top Gear var en stor suksess.

Tr dukket opp 26.des. Dag 46. Jeg visste jo at hun skulle komme, men da det varte og rakk begynte jeg bli litt usikker. Og jeg begynte angre på all vin, Gin og Baylies som var konsumert fra den dagen jeg testet negativt.....

Nei, venter med å el-teste. Får gi kroppen litt mer tid.

Var julenissen snill med deg i år da? Når har du IKM?

Nå skulle eg jammen logge av.. men der var du igjen,.. hehe!

Nissen var snille den... tror eg fikk det meste.. dvder, bok, spa-produkter, sengetøy, trådløs handsfree.. hehe... skjønne mannen!! Han er så glad eg er så fornøyd med bilen.... steke-takke, sjokolade, osv... husker faktisk ikke alt... uff..

Eg har ikm den 15!

Så det går fort denne gang!!

Nå skal eg en tur ut...

Må gjerne sjekke nett-.banken først... hehe!

Den 15.allerede! Ja, det går fort denne gangen:) Passet fint for meg, da får jeg med meg resultetet før jeg reiser, og slipper lure på det:) Du må teste før 20.!

God shoppingtur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er SULTEN og skal ut en liten ut for å fylle opp knekkebrødlageret mitt:)

God morgen!

Hvordan står det til i kaninland?:)

Jeg var flink husmor og ryddet i går. Skulle jo lage meg middag, men ovnen funke tikke. Sambo hadde prøvd å ordne lys til meg på do, og glemt sette i noen sikringer etter på. Jeg fant ikke ut av det, sikringsskap fra steinalderen, og endte opp med å spise ostepop og drikke en Guinness til middag. Ja, sunn start på 2007.... (men oppvask ble det jo ikke......). Tar meg 3 min å gå på butikken, og vi hadde ting i frysen jeg kunne ha varmet i mikroen, men....... Latskapen lenge leve!

Du skulle på jobb i dag? Senvakt? Gjøre noe koselig før jobb?

Hei og hå.. for en form i dag!

Nå har eg duppet litt av på sofaen.. så nå er eg totalt stivnet i nakken!!

Au... kan det være kanintiden som tar på..??

Snart i dusjen og prøve å våkne!

Skal på jobb kl 15 ja..

Fikk du lys da?

Ostepop til middag... usj!

Vasket masse klær i går, så må vel legge de sammen..

Og vi får se om eg når en tur til byn... et et par ting eg burde kjøpe!

Og ja, det regner!!!

Og vet ikke hva eg skal ha til middag.. hehe!!

Hehe, det fikk du dekket det meste ja:) Til middag i dag skal jeg ha det jeg hadde kjøpt til i går. Ovnen funker igjen:) Var godt med ostepop, men jeg orket ikke så mye, og ble på ingen måte mett. Anbefales vel ikke.

Jeg må også brette klær i dag. Vasket en maskin for 2 dager siden som forhåpentligvis er tørr i dag. Og en maskin i går som neppe er tørr i dag. Er for mye å forlange at klærne skal tørke på under 3 dager har jeg skjønnt. Synd jeg ikke har plass til tørketrommelen min, den gjør ikke helt nytta si i garagen til svigers.

Tenker det tar litt på p være kanin ja:) Jeg må huske å regne ut når vi må intesivere kaninaktivitetene. Med det syklusene jeg har skulle det vel bli annen hver dag fra nå og ut februar omentrent. Jaja:)

Jeg reiser 20. ja. kommer hjem 24. Vi får ta siste innspurt den 18 (jeg skal sove borte natt til 20.) og håpe de lever lenge nok til å fange opp ev el inntil jeg kommer hjem igjen. Hm, nok en gang ikke så veldig bra timing på el.

Vet du i går kom det menn i arbeidsklær på tomta vår! Og, det ligger trevirke der! Tror det er et godt tegn:) Kanskje jeg har en vegg om noen uker? Jippi!

Får du slappet litt av i nakken nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...