Gå til innhold

Ekstreme menstrasjonssmerter og keisersnitt-sammenheng?

Anbefalte innlegg

Min yngste er nå litt over ett år, og jeg har hatt menstrasjon 6-7 ganger med samme opplevelse hver gang.

....jeg blir skikkelig dårlig.

Hva kan dette være? starter med ekstrem hodepine to dager før mensen. Når mensen kommer får jeg vondt/kramper i magen som er sånn at jeg ikke klarer å stå oppreist. Er faktisk sengeliggende i litt over en dag ved hver menstrasjon.....(sengeliggende etter å ha tatt både ibux, paracet og dispril...ingenting fjerner smertene)

Dette er ganske uholdbart, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre....

har surfet litt på netten, og fant der en artikkel om keisersnitt og menstrasjonssmerter....arr kan visst forårsake mer smerte ved mensen.

jeg har tatt KS i både 2004 og 2005, og fikk siste gang beskjed om at jeg hadde mye hardt arrvev i magen kan dette være grunnen?

eller bør jeg dra til en gynekolog...?.(for meg er dette alller siste utvei...etter at alt annet er prøvd, da jeg er hysterisk redd for sånne typer undersøkelser)

Fortsetter under...

ta deg en tur til gynekolog du. kanskje de har en løsning, så slipper du å gå slik. hos meg endret det meste seg etter jeg fikk barn, det er ikke uvanlig. ikke sikkert du trenger å ta gu heller, men at det holder med en samtale.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...