Gå til innhold

Jippi:-))))))) nå er det over 10 kilo ned....

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått ned over 10 kilo:-)) og jeg har gravd fram bukser fra skapet... Nå har jeg plutselig 10 bukser ekstra:-)))) jeg er så forferdelig glad, og går rundt å tar på meg selv...spes på halsen, magen og hofter.. For jeg kjenner bena som er ved skuldrene neden for halsen:-)) Kjenner at halsen er mye mindre, ser det også, og magen har mista en bilring..har innsøkk igjen:-)))) Jeg har visst former jeg også:-) Nå er det 10 kilo til, da kan jeg få ivf... og jeg skal jo ned enda 20 eller 30 til tilsammen...men jeg er jo på vei.-))))))

Jeg har ikke vært så glad på mange år.... Elsker å prøve mine gamle klær... JO....jeg kjøpte meg til og med ny bh her... et sett på cubus til 199 kr.. For jeg har tre bher som er altfor STORE, hallo???? Det er sjelden kost her i hus....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7477019-jippi-n%C3%A5-er-det-over-10-kilo-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ditt første delmål!!! Nå har du fått en stor inspirasjon til de 10 siste kg. så du får ivf :-)

Er veldig sikker på at du får en kjempefin julehøytid som "ny" dame.

Lykke til videre og God Jul!

Annonse

Takker for rosen, jenter:-)))) Den hjelper også veldig myye:-)))

MRs og mr chubby: Jeg spiser ikke snop i ukedager, kun i helgene. Og lite av det.... Jeg kuttet også på cola lighten. Følger rett og slett Grete Roede, og teller kalorier:-) Spiser ofte og lite, sunn mat.. og fet mat... men i riktige doser.

Et eksempel er:

kuttet ut ris, poteter og pasta....tåler lite av det.

Kuttet ut vanlig brød....spiser spelt brød, havrebrød eller knekkebrød.

Frokosk: 3 havreknekke med gulost

mellommåltid: eple og et revita knekkebrød med magerost

Lunch: 2 brødskiver med ønsket pålegg, og gjerne med ost..masse paprika og slangagurk

Middag: 150-200 gr hvitt kjøtt(liker ikke mye rødt kjøtt), masse masse grønnsaker etter ønske... Bruker gjerne en pose wokgrønnsaker alene:-)

Mellommåltid: frukt og et knekkebrød

Kvelds: en brødskive og et knekkebrød....

Jeg tåler ikke melk, så jeg bruker melkekvote til pålegg... og er jeg sulten tar jeg meg et knekkebrød:-) Du skal ikke så sulten, så er du sulten spis mat... jeg har også alltid salat i kjøleskapet, lett gele, og lett sjokolade pudding:-)) Spiser lacryl eller ifa pose hver dag...

Men hoved grunnen er at jeg har kuttet ut usunne ting som godt og potetgull hele uken, og kun litt i helgen:-))

Jeg startet 25. september med å slanke meg sikkelig..

Masse masse god jul:-)) og spør gjerne om det er noe mer du lurer på:-)

Oi.... dette var jo egentlig ikke så veldig vanskelig da..... kanskje jeg skal slenge meg på den metoden. Jeg har prøvd lenge men faller alltid for fristelsen for feit og god mat, og masse godteri ;)

Har du msn så jeg kan snakke m deg der?

Masse juleklemmer til deg og alle flinke jenter fra

min msn funker nå den vil...det ser aldri ut som jeg er logget på selv om jeg er det... Men forsøk å legg meg til:-) [email protected]...

Selv om en er på slankern kan en fint spise fet mat, men bare spis mindre:-))) jeg må ned enda noen kilo til før jeg kan få ivf, så jeg har virkelig den beste moderasjonen forran meg:-)

Om msn ikke funker kan du fint sende mail:-))))))

Juleklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...