Gå til innhold

Jeg har så lyst på julemarsipan og skumnisser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne eksamenslesinga tar snart knekken på meg, jeg har null konsentrasjon, og havner inne på BIM hvert 5 minutt... Også så lyst på snop man får når man kjeder seg da gitt... Jeg mistenker at jul som avsluttning på svangerskapet kan bli fatalt når det kommer til vekta, hehe, men pytt sann, jul er jo snopets høytid uansett om man er gravid eller ei, så noen kosekilo hadde det vel blitt uansett, eller hva jenter?

Skrevet

Vi er jo faktisk i en heldig situasjon, - det er NÅ vi har muligheten til å legge på oss uten at noen hever øyenbrynene!

Vi må utnytte muligheten nå når vi kan sier nå jeg! :-)

Skrevet

Så sant, så sant!!

Derfor tok jeg saken i egne hender, og dro på butikken. Men tror du ikke dumme Rimibutikken hverken hadde marsipanpølser eller skumnisser da? *Argh*

Endte opp med en pose julemarsipan likevel, men det ble ikke det samme.... Posen er riktignok tom nå, det gikk ganske kjapt, men jeg er fortsatt litt snurt! Jeg vil ha SKUMNISSER!!!!

Skrevet

Agh, det er jo skandaløst å ikke ha marsipanpølser og skumnisser i sortimentet sitt på denne tiden av året!!

Julemarsipanpose er ikke en god nok substitutt når man har sett for seg noe annet på forhånd!

:-)

Skrevet

Ahh, godt å møte litt forståelse! :-)

Tror jeg må be samboern min om å kjøpe med seg skumnisser hjem idag, han skal visst ut å handle julegaver...Frivillig.... Jøss!

Skrevet

Jasså, så det finnes slike menn da, gitt!?

Bare pass på at du ikke mikser opp ønsket om skumnisser med julegaveønskene dine når du snakker med ham. - Du vil ikke risikere å få ett års forbruk av skumnisser på julaften!

Skrevet

Nå fikk jeg også lyst på skumnisser... fyyyyyyy

Skrevet

Det fikk jeg og! Eller seigmenn og bamsemomser samlet i en bolle, det er godt det!

Skrevet

Ååååh..skumnisser og julemarsipan er favoritten her og nå ble jeg bare SÅ frista..skumnissene har jeg faktisk klart å la være å kjøpe enda (prøver å vente til julaften) men nå er det snart MÅ ha det bare MÅ ha det... :-)

Skrevet

Jeg har godteri her nå.. love hearts og jordbærbomber...

men jeg vil bare ha skumnisser nå........

men jeg orker ikke dra ned på butikken, kun fordet. Nå har jeg jo fått på meg sløvebuksa og alt hihi

Skrevet

Haha, bare så det er sagt: sløvebuksa har jeg hatt på meg på butikken i flere mndr nå, så det stoppa ikke meg!

Hehe, ja, de gutta glimter til og drar frivillig på handletur..Ganske utrolig! Ble litt stress her istda, så jeg glemte helt å informere han om skumnisse behovet mitt...tror jeg ringer han!

(Og om han skulle være så på tur at han hadde gitt meg et års forbruk av skumnisser til jul, så hadde det vært litt artig det og da. NAM!)

Skrevet

Jeg klarte å grise lasagne på kosebuksa mi, så ikke aktuelt å dra på butikken i den...

Dessuten tar jeg av bhen når jeg er hjemme. Kan ikke dra på butikken med disse hengepuppene, må opp og ta på bh da i så fall. Men nå har jeg nok proppa i meg nok godteri for flere dager som det er, så like greit at jeg ikke drar og handler skumnisser i dag.... huff.....

Ring han du! Be han stikke innom meg med noen også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...