Gå til innhold

Babyen min lever og har det bra!!! Vært på UL!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig Maja-Mor. Hva kunne du se på UL så tidlig? Bare hjertet? Jeg har time i neste uke, da er jeg ca 7 + 2. Er så spent, virker som en uendelighet til neste uke...Og - hadde du med deg barnefaren? Jeg vurderer deg, men vet ikke om jeg vil ha han der når jeg ligger i stolen med beina til værs....

Heisann!

Barnefaren her er en donor, så han er nok ute av bildet ;-)

Vi kunne se noe der, men ikke konturene av noe, men jeg så plommesekken og hjertet som slo veldig. Helt fulstendig nyydelig!!!!!

For deg som har en far i bildet vil jeg absolutt ta han med. Det er en fantastisk opplevelse som bør deles :-)

Og han har vel vært mellom disse beina dine før? Og skal nok dit igjen. Men han kan jo stå bak eller ved siden av deg slik at han ser skjermen bra han også...?

Lykke til!

En donor, ja. Da tror jeg jeg husker deg fra tidlig i høst, da var jeg litt inne på BliGravid. Blir du alene med barnet, eller har du jentekjæreste?

Og jada, siden dette ikke blir noen jomfrufødsel, så har Mannen sett mellom beina mine før, haha. Men tror nok jeg må plassere han med hodet, så han slipper skikkelig innsyn.

Jeg har veldig lyst at vi er to ved første UL, stort dersom hjertet banker, og greit å få trøst dersom ikke alt er som vi håper. Innser at jeg ikke har så mange illusjoner, har flere venninner som har mista, og derfor vil jeg se hjertet banke før jeg slipper jubelen helt løs. Men jeg jubler litt nå også da...

Å, så kjekt maja-mor!!!

Det var når jeg var på ultralyd jeg fikk skikkelig følelse av å være gravid. Helt spesielt å se den lille ligge der inni:)

Hvordan er formen da??

Håper i allefall å se deg videre inne på 2 trim:)!

Annonse

Hei liten_passasjer...

Jeg blir alene med barnet...Men det skal nok gå bra :-)

Formen min er som den skal være; Trøtt, kvalm, fryser og spiser :-))

Er kjempeglad, men som mange andre, så tar jeg dette med en klype salt. Har mistet flere ganger tidligere, så jeg vet hvor galt det kan gå. Men intill videre så er jeg gravid og kjempelykkelig!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...