Gå til innhold

Hva gjør man når babyen snur seg fra rygg til mage når de skal sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 5 mnd gammel og snur seg hele tiden.

Er det ikke farlig for de små og sove på magen?

Skrevet

når de snur seg selv er det vel ganske greit. Vi plages litt med Martin for han har begynt å sove på siden og så triller han over på magen når han har sovna, irriterende for han våkner og er helt forvirra.

Skrevet

Men han klarer heller ikke snu seg tilbake da. Så visst han først har kommet seg over på magen så blir han der. Men han våkner ikke da. Ikke før vi snur han tilbake.

Skrevet

Det går an å bruke sele, men jeg vet ikke hva vi kommer til å gjøre. Han har begynt å rulle, men har foreløpig ikke rullet i selga (han har nattpose). Etter hvert må vi uansett bruke sele, for de begynner snart å sette seg/ reise seg opp, og da kan de falle ut av selga. :-/

Skrevet

lar henne ligge på magen jeg.... Men ho er utrolig aktiv på nettene og har ligget i alle mulige rare posisjoner i senga! Retter på henne hvis det ser ut som ho ligger vondt eller hvis jeg må legge dyna over. Driver og tester ut sånn nattpose... Men i dag ville ho ikke sovne i den...

Skrevet

Jeg kjøpte nattpose, og da sluttet han å rulle rundt alle veier i senga og sover mye bedre :D

Slipper det at han spenner av dyna også nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...