Gå til innhold

denne kvelden min er gørr kjedelig!


m@mm@mia

Anbefalte innlegg

vel her sitter jeg da, glor på tv som vanlig..

det er ingen ting på tv jo(tror jeg).

enkelte kvelder er bare kjedeligere enn andre,selv om hver kveld sitter jeg alene.

hva gjør dere i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Straks i ferd med å få barna i seng :)

Så skal den slappe kroppen min sløve på sofaen etter ett kjempe artig julebord i går...................................

 

En sånn kveld er det godt å bare være seg selv... hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg julevasker og sitter på msn!! OG du har helt rett, det er ikkje en dritt på tv på søndager, veit du ka som er søndag filmen på nrk?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja søndager er ekstra kjipe når man sitter aleine... Tv'n står på, men engasjerer meg ikke i grunnen. Føler kvelden går med til å vente på at klokka skal vise tid for å legge seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nope det er ikke det.

tror jeg skal se will and grace på tv norge.

hmm ja mens jeg er her. gutten holder på og få tenner så jeg springer her frem og tilbake.

noen tips på og dempe smerten så jeg gjerne får et par timer søvn i natt?

dentinoxen fynker ikke:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is, bedøver.. ellers er det vel bare paracet eg veit om..

dentinoxen virker jo bare sånn 3 minutt eller noe fekk eg beskjed om på HS; så skjønner ikkjehelt poenget!

Eg og vil ha tvnorge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. det er greit med tvnorge:-)

hmmm da gir jeg is når han våkner igjenn..

prøve det vertfall..

hmmm vist jeg har da:-/

ellers alt godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps :)

Har vaska som en helt idag!

Har bare stua og gangen igjen, så er faktisk leiligheta nedvaska!! =)

Så har eg nett vert i dusjen, og det var lovely det, heh :)

 

GLeder meg til å legge meg i nyskifta på seng og nydusja meg, hee

 

der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda her går det greit.

ble litt møye springing fram og tilbake en periode men virker som han har fått ro i seg nå:-)

funnet meg litt smågodt som jeg sitter og tygger på nå.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lure på om eg skal dra frem sjokoladen, som belønning til meg sjøl, men må jo passe vekta ;P

 

Har spist heimebaka bolle til kvelds! I morra skal vi sta å besøke foreldra til pappan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. jeg lar meg selv spise litt godis;-) det er enda helg som jeg sier til meg selv her.. hehe men ja passe vekta.

leste det innlegget om vi bare snakket om penger her inne.

djises!!

ser personen har svart i dag også, lest det?

ja hvordan forhold har du til foreldrene hans da? er det slikt at du "gruer" deg? eller går det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, eg gidder ikkje svare på sånn der dritt lenger.. eneste som er at de er misunnelig for at de kanskje sliter med økonomien i parforhold..

 

Forholdet kommer seg vel.. er sånn grugleding på en måte om du skjønner.. er ikkje så lett det der.. laaang historie.. offa meg..

Men går igrunnen greit!

Man trenger jo av og til litt tid!

 

Enda helg ja, er vel det, hehe, eg er bare sliten eg etter den heltemodige vaskeinnsatsen :)

 

Bare kjeda det idag du da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei på dagen i dag var vi 60års dag til mormoren min:-)

det var greit det. fikk han springe litt av seg med alle di andre barna som var der:-)

 

off ja vet hva du mener me med det jah,jeg har altid klomp i magen dager vi skal besøke besteforeldre på DEN siden.

hehe jeg skal på besøk nå i neste uke jeg:-/

 

jeg la merke til det er utrolig mangen som er anonym her inne.

hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lagt merke til det eg og, eg gidder ikkje vere anonym, har ingenting å skjule..

DU er ung du? KOr gammel er du? DU må vere på alder med meg tror eg, kanskje yngre!

 

Er kjekt når de møter andre barn, syns det er så gøy med gruppe på HS, for da leiker de så fint i lag!

 

Besøker du de ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hmm det var masse..

joda er ikke nok ikke den gamleste jeg nei.. 21år..

 

hmmm vi har ikke noe sonn gruppe her på hs:-/

det er litt kjedelig..

 

nei det blir ikke så ofte men jeg gjør det av og til, så lenge di vill se han og faren ikke har vett til og ta litt ansvar(føler at jeg må ofre litt for guttungen sin skyld).

vertfall så lenge di vill ha noe med han og gjøre, skal bort og veksle julepakker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har drive å stressa med å prøve få ett bra forhold den veien og, for vi kommer jo til å ha med kverandre å gjere resten av livet liksom!

 

Men går det bra når du er der? Er de greie liksom?

 

Er 23 eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda de er kjempe greie, det går altid helt fint og di skryter masse over hvor flink jeg er med han og sier det kommer jeg til og få igjenn for senere.

MEN di klarer altid og få prest inn at di syntes det er veeeldig trist at jeg og pappen ikke klare og og fikse alt slik at vi kan komme samen igjenn. (følelsen av at di ikke vet hva som egentilg har skjedd).

og med tanken på hva han springer rundt og sier til folk ellers lurer jeg fælt på hva han har sagt til foreldrene.

føler jeg ikke kan spør om hva han har sagt heller.

 

ja du da? hvordan er dine besøk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så har det vert sånn: koffor i helvete har du en unge med sønnen min når dåke ikkje er i lag..

 

De sier det ikkje, men er følelsen eg sitter med.. Pappan hans er kjempekoselig og har prøvd inkludere meg på alt, mens mamman har prøvd eksludere meg.. er sånn at eg har lyst fortelle ho kors sønnen hennes egentlig er, at han ikkje er den engelen ho tror!

 

Men går no bedre no da, ho er blitt meir åpensinna/vennligsinna..

Ho sa jo rett ut til meg første gangen eg var der ute at det ikkje var en situasjon hp hadde ønska seg, så ho trengte litt tilvenning.. da følte eg meg høg i hatten da, som om eg hadde ønska meg den situasjonen liksom.

 

Men du veit, de kommer å tro best om han uansett, så det må du nok bare leve med.. desverre.. men er bra de er koselige og sånn da, er de gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tipper di er i 40-50 åra.

off ja moren var litt slik også men hu tar det også veldig bra nå.

i begynnelsen var det veldig slikt at hun hele veien måtte fortelle meg hvor vondt hun fikk inni seg når hun tenkte på den stakkars lille.

 

di fikk vite av pappen at di var blitt besteforeldre 2 dager etter han var blitt født.

så det skal di ha,at di kom på sykehuset og være så glad for og se et barnebarn di ikke ante om.

og var veldig hyggelige med meg.

 

men ja uansett hva som kommer til og komme frem kommer di altid til og holde med han..

 

men jeg tror jeg tar kvelden nå snart..

men blir vel sittende alene i morgen kveld også, stikker nok hode innom:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...