Gå til innhold

Den første telefonsamtalen....


Babyonboard ;-)

Anbefalte innlegg

Jojo har tatt sin første telefonsamtale!

 

Jeg lå og sov, sambo og baby nede i stua... Så ringte plutselig mobiltelefonen...

Jeg så det var sambo, og tenkte at nå er han lei av at jeg bare sover!

Det var det IKKE!!! Masse pusting og pesing i tlf... Og sambo hørte jeg laaaangt borte ved kjøkkenbenken....

Hehe... Hun hadde det sikket artig hun....

Måtte tilslutt rope ned til sambo og spørre om Jojo lekte med tlf hans.

 

Ja svarte han, hun leker ikke, hun RINGER, svarte jeg ;-))))

 

Lille søte ungen :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink hun er da ;-) Her hadde nok telefonen kortslutta før hun hadde funnet rett knapp for her sikles og snørres det noe innmari!

 

Men innlegget minnet meg på en gang for lenge, lenge siden hvor min eldste var drøyt året og skulle ligge over til en venninne av min daværende ektemann. Denne damen var stolt over å få barnevaktoppdraget og både henne og hennes datter gledet seg. De redde opp til henne på flatseng på jentas soverom og selv lå damen på en sovesofa i stuen (enslig mor med ikke alt for god plass). Kvelden gikk fint og damen gikk til sengs, stolt over at dette gikk så bra. Ante fred og ingen fare før hun hørte telefonen ringte midt på natten. I andre enden var hennes lettere hysteriske mor som lurte på hva som feilet henne... HUn hadde blitt oppringt flere ganger, men i andre enden hørtes bare pust og pes ;-) OG midt på stuegulvet sto min eldste datter fornøyd med mobiltelefonen hennes... Det var ikke rent få hun hadde ringt den natten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, ja, men den som hadde det værst var min manns venninne. Du fremstår ikke som verdens beste barnevakt når du ligger og sover din dypeste søvn mens ungen du liksom skal passe på ringer halve verden ;-) Vi fant ut at det var bra Elise ikke hadde ringt oss for da var det noen som ville ha vært bekymret da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...