♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Det er to uker siden jeg fødte, men den har ikke gått vekk enda. Så jeg lurer på hvor lenge den kommer til å være der..
ღneneღ Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 hei! Det er tre mnd siden jeg fødte og jeg kan såvidt se stripen på magen enda... men den ble fort veldig mye svakere...
♡ A & E ♡ Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 snart 5 mnd etter fødsel og kan se en svak stripe ennå.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Forsvant etter 2 mnd, jeg skrubbet på den i dusjen
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2006 Oki, så da forsvinner den ikke med det første.. Takk for svar..)
Murmeline Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde mye stripe inni navelen, så den så nesten svart ut. Fikk skrubbet bort dette ja, men selve stripen er det igjen litt av, men den har blitt lysere da:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 9 mnd siden jeg fødte, og den er der enda! Klar og tydelig! En jordmor på sykehuset sa til meg at den aldri går bort... Maaange andre sier det motsatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå