Vesla78 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 ....uten å pumpe? Er det ting man kan drikke eller spise f.eks?
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Det finnes en ammete i helsekostbutikker, men tror egentlig ikke du får så veldig effekt av det. Hvis du ikke vil pumpe kan du jo prøve å lokke barnet til å spise oftere?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Du kan prøve ammete (f.eks. fra apoteket). Ellers er det vel hyppig amming og mye søvn som kan hjelpe. For min del gir øl (lettøl) som en skikkelig boom i melkeproduskjonen. Flott å være på fest med DE melkeflekkene på kjolen.... Har prøvd det hjemme også og det gir full pupp på kort tid.... merkelig....
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 inn på ammedebatten og søk!! Der er det mange gode tips:)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Hei. Jeg mistet melka totalt for 14 dager siden. Løsningen ble å amme så ofte jeg fikk til, hvile mye, stresse helt ned og drikke jevnt gjennom dagen. Les under lite melk inne på ammehjelpen.no der fikk iallefall jeg litt hjelp:-) Nå fullammer jeg igjen etter en uke med mme...Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå