Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Lurer så på om hun spsier nok. Hun spiser: Frokost: 100 ml mme, vil ikke ha mer 1/2 brødskive med prim eller frukt på Lunsj: 1 porsjon grøt og 1 195gr fruktglass + vann å drikke. Middag: 1 middagsglass 1 fruktbeger + vann å drikke Kvelds: 100 ml mme, vil ikke ha mer 1 porsjon grøt blandet med 100gr frukt. Det er IKKE mye vann hun drikker ila dagen, bare en slurp nå og da. Føler dette er lite mat, før spiste hun 3 porsjoner grøt i døgnet, men nå vil hun kun ha brød til frokost, og hun vil spise selv da...
1+2=3jenter Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Min er 8mnd, og jeg har skrevet hva hun spiser på tråden med dere med 7-8mnd gammel baby som nesten har slutta og amme..... Synes det høres passelig ut jeg. Så lenge hun er blid og fornøyd så får hun nok i seg det hun trenger:-) Du skriver en porsjon grøt, men hva er en porsjon....?
BettyBoob Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 min gutt på straks 9 mnd spiser: frokost 210 ml mme ca kl 7 ca kl 10 - en porsjon grøt middagsglass ca kl 13 og fruktmos middagsglass igjen ca kl 17 kvelds ca kl 19 en porsjon grøt på senga ca kl 20/2030 180 ml mme drikker ellers litt vann/en slump mme her og der. Min vil ikke spise brødskiver enda, takler ikke klumper!
mia:) Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 min er 10 mnd han da, men han spiser 0800 : en grøtporsjon +150 ml mme. ca 1200: en brødskive og en halv banan + vann 1600 : ett middagsglass + vann 18 45 : grøt porsjon + 150 ml mme. så høres ut som om barna deres spiser mer en min lille mann
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Synes det høres ut som hun spiser mye jeg, ihvertfall mer enn min snupp som blir 9 mnd om noen få dager. 7-tiden: pupp 10.30: grøt (laget av 1 dl vann) og et halvt fruktglass/beger. Vann (prøver å få i henne pupp før/etter) 14.00: samme som over 17.30: middagsglass (som hun forøvrig plutselig nekter å spise, så da blir det grøt) Vann. Prøver pupp igjen... 19: Pupp Vil ikke ha brød, el middag med klumper. Får eple el kavring til mellommåltider, Lurer på om jeg bør begynne å gi mme i tillegg? Virkelig nekter pupp på dagtid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå