Gå til innhold

Nå har svigermor fått høre det, men hva med svigerfar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han kjempe grei eller? Er jo aldri noen klager på han stakkars ;) Min er narkoman så vi har veldig lite kontakt med han.

Skrevet

NEI, min er like dust som svigermor.

Skrevet

Nei, må innrømme at han er ganske så irriterende mange ganger... Er oppvokst med å få alt servert, og sitter og kommenterer svigermor rundt.. irriterende! Også vet han jo alltid best da, ingen er smartere enn han...:)

Skrevet

Jeg har to, svigermor er skilt og gift på ny. Den ene svigerfaren min er alkoholiker og den andre tilnærmet psykopat ;)

Skrevet

Har ikke så mye kontakt med svigerfar, han og sv.mor er skilt. Han er grei, det er ikke det.. men han drikker en del, så sambo er ikke så int. i å ha så veldig mye kontakt med ham.

Skrevet

Synes svigerforeldra mine er kjempe greie. Eneste jeg har å utsette svigermoren min for er at hun mener at ungen skal smake på alt søtt vi spiser til dessert når vi er der, noe jeg mener er unødvendig så tidlig. Men sambo har bedt henne roe seg litt på de smaksprøvene som hun hele tiden har under nesa på gutten vår, så nå er det mye bedre.

Skrevet

Faren til min samboer er kjempe flink med sine barnebarn, og jeg går veldig godt overens med han. Jeg ble gravid etter bare 4 mnd, så jeg traff først "svigerforeldrene" etter at jeg var blitt gravid. Jeg går bedre overens med han enn moren til min samboer, men det går bedre nå (har kjent de i litt over ett år nå). "svigermor" er litt tilbaketrukken og vanskelig å komme inn på, mens "svigerfar" har godtatt meg fra dag en:-)

Skrevet

Fornøyd med svigerforeldrene mine jeg. Er selvfølgelig en del ting som irriterer meg med dem, men sånn er det:) Man får gjøre det beste ut av det!

Skrevet

Min er vel snill som dagen er lang...men faktisk litt irriterende snill... Der i gården er det visst svigermor som kommanderer.... Det mest irriterende er når vi er der og spiser middag. Til og med når vi spiser ved kjøkkenbordet skal de på død og liv ha maten på fat, og svigerfar forsyner seg alltid sist også springer han frem og tilbake mellm bordet og komfyren og passer på at det er mat på fatene... Et sabla styr, og ikke mye matro... Vet aldri hvor mye jeg kan forsyne meg med heller, for ser jo ikke hvor mye mat det er... Er vel alltid nok, men skikkelig irriterende til tider....

Skrevet

Min svigerfar er død. Møtte han bare en gang i live. Han ble skilt fra sv.mor da min mann var 6. Han døde for et år siden. Fungerende svigefar er derimot kjempegrei og kunne ikke vært mere oppslukt av poden vår om det så hadde vært hans eget barnebarn. Men, nå skal det jo også sies at han har vært mere far for min mann enn hans egen far var.

Skrevet

Hehe...Ja, du sier noe. Er vel kanskje sånn at kvinnfolka blander seg mer inn i ting enn mannfolka?

Jeg har en super svigermor og en helt utrolig bra svigerfar, så jeg klager ikke! =)

Skrevet

Svigerfar er kjempegrei! Men de bor langt unna, så vi ser de ikke så ofte.

Har samboeren din flyttet hjem til deg igjen, siden du nevner din svigerfar?? Husker du hadde et innlegg om at han hadde flyttet ut.

Kjempefint om det har ordnet seg for dere, da :o)

Skrevet

Ja han kom slukøret tilbake etter noen dager og angret bittert... Så vi prøver i allefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...