Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Min gutt er fem måneder og ikke så glad i å ligge i vogn. Det kan gå bra hvis han nettopp har ammet og han sovner og jeg går en lengre tur. Synes ikke jeg får gått noe i butikker, han våkner ALLTID hvis med en gang jeg kommer inn noe sted. Ellers så er jeg nesten redd for å bevege meg for langt hjemmefra i tilfelle han våkner og jeg må bære han (han kan bli skikkelig vrang). Noen tips?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 kan ikke si mathias ikke like å ligge i vogna men vogna må være i bevegelse ellers vokne han me en gang... kan da bynne å sutre litt å sånn!! så viss vi e på butikken e det bare å farte mellom hyllen, røske tak i det man skal ha me å gjøre betalinga så fort som muli!! haha skal ikke være lett næi..!!! eller veldi snill unge da!
Tigergutt Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Snuppa mi har aldri likt å ligge i vognen sin. Derimot begynte jeg å legge henne litt skrått i fra 4 mnd alderen, slik at hun kunne se litt, og livet ble "lettere" med en gang. Nå sitter hun alltid i vognen (hvis hun ikke sover da!), og det er spennende å være på kjøpesentere/butikker hvor det er masse folk og mye å se på.
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Ja, nå er min bare fem måneder, så jeg regner med det blir bedre når han begynner å sitte. Men fram til da...sukk. Bruker ihvertfall minimalt med penger da.
Fantorangen Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Trulta mi liker heller ikke å ligge i vognen. Går greit for kortere tid inne på kjøpesenter, og når hun har en av 30 min søvnene sine. Ellers raser hun og skal opp. Synes også det er slitsomt, men tar med en bæresele når jeg går lengre turer, så slipper jeg iallefall og bære henne på armen...Går faktisk veldig greit på shopping, hun liker veldig godt å sitte i bæreselen og se. Men får da selvsagt ikke prøvt så mye da... (Så har jo kjøpt noe som egentlig ikke passet, og som jeg aldri får somlet meg til å bytte....)
fjell og fjord Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Jenta mi begynte med det da hun blir 4 mnd da fikk jeg råd å sette hun litt opp i sportsvogna - 2 hakk Da blitt det bra igjen ;-) Når sovnet hun så stiller jeg sete ned igjen etter ca. 5 min hun merker ikke Har flise pose som kan festes i vogna og megynte å bruke varme dress til henne Før i bagen var det dyne og mue mindre klær
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Høres kjent ut. Han er nok nysgjerrig og vil opp og se hva som foregår i verden. Sunn innstilling det. Bæreutstyr er vår løsning.
BettyBoob Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Min likte heller ikke vognen, så jeg hadde alltid med ergo bæresele ut på tur. Nå er han 8,5 mnd og sitter i vognen, så da er alt strålende og selen kan bli igjen hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå