Gå til innhold

Hva kan man finne på for 4-mnd baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han begynner å bli tung å bære på. Vil helst bæres hele tiden, men det er slitsomt for meg.

Hva kan man finne på? Jeg synger, danser, leker med han, går tur, han ligger litt for seg selv i lekegrind under babygymen, men han er så utålmodig.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har visst gode erfaringer med bæresjal eller slynge.

www.babyslynga.no

Jeg tror forresten du kan få kjøpe slynga mi om du er interessert. Vi får det ikke helt til.

Skrevet

Tror det blir tungt for ryggen min det og. Har Babybjørn.

Skrevet

Bæreslynge er visst mye bedre for ryggen enn babybjørn, fordi den fordeler vekten av babyen over en større del av ryggen din.

Skrevet

Babybjørn kan ikke sammenlignes med andre bæremuligheter omtrent :) har selv prøvd den og fikk vondt i ryggen tvert, har nå en ergo bæresele.. den er mye bedre.. kan bære leenge uten å få vondt i ryggen i det hele tatt!

Skrevet

Jeg fikk en meitai (bæredings, se feks krusedull.no eller tettinntil.com)i posten i dag, den er helt fantastisk. Kunne sikker båret gutten min i den en hel dag uten å blitt sliten. og han likte den sååå godt! Anbefales!!!

Skrevet

gutten min ville ikke falle til ro i kveld men bare ett par minutter etter at jeg hadde surret ham på meg i sjalet så sovnet han Den nærheten til mor er uvurdelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...