Gå til innhold

når man ikke har kontakt med en stor del av familien sin.....

Anbefalte innlegg

er det noen der ute som ikke har kontakt med noen av de nære familimedlemmene sine? syns det er så vanskelig nå, er gravid og det er store intriger i fam. Blir så sliten og lei av det.... Noen som opplever det samme?

Fortsetter under...

Hei, jeg har det på langt nær så heftig som deg, men det er konflikter i min familie også. Selv om jeg har kontakt med alle, så er det ikke alle de andre som har kontakt med hverandre. Vi valgte derfor å kutte ut navnefest etter forrige fødsel. Orket ikke styret. Prøv å fokusere på deg selv og den lille i magen din. Tenk positive tanker og drit i familie og intriger...... Viktig at du klarer å sette grenser for deg selv og din nye familie. Lykke til!

Ja, har det som deg. Etter overgrep i barndommen har jeg nå ingen kontakt med verken storebroren min, mamma eller pappa. Det er fryktelig sårt og ikke kunne ringe dem og fortelle at jeg skal ha baby, men jeg har jo selv valgt å kutte dem ut fordi de gjorde meg mer vondt enn godt. Nå dukker jo selvfølgelig tanker opp om det er egoistisk av meg å hindre barnet mitt kontakt med besteforeldrene sine. Det dreier seg plutselig ikke lenger bare om meg lenger. Samtidig vil det jo være helt umulig for meg å la de treffe barnet mitt uten at jeg skal ha kontakt med dem.Mange vanskelige og såre tanker rundt dette her. Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste og svigerfamilie som jeg støtter meg på. Du må støtte deg til gode venner og andre du har det bra sammen med.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...