Gå til innhold

svangerskapskvalme og omgangssyke er ingen bra kombinasjon...

Anbefalte innlegg

Som om ikke matlysten var på bånn fra før, og kvalmen har vært der mer eller mindre konstant de siste ukene, så ble jeg smittet av omgangssyke. Så slitsomt, det tok de siste kreftene jeg hadde..Gått ned et par kilo på et par dager. Skikkelig slapp har jeg vært. (uff sutre sutre... )

Men nå er jeg heldigvis bedre, og kvalmen er til å leve med. har til og med spist bra de siste 2 dagene. Så kanskje det har snudd for meg nå.. er 11+3 idag.

Fortsetter under...

Huff og huff! fikk ei sånn uke jeg også,ikke no stas! Vet enda ikke om det var spysjuka eller bare kvalmen som ble ekstra ille. Var iallfall ikke ute av døra her på ei hel uke:-(

Føler med deg,håper du er kvitt det værste nå! Det hjelper godt på magen med å drikke kokt vann med litt sitronsaft,sukker og salt i,det binder magen slik at du slipper å være redd for å måtte akutt på do,ikke alltid at det er så passende!

god bedrings-klem

Har hatt omgangsjuka hær å,lillemann og sambo har spydd som noen griser stakkars,og diare..lillemann hangler enno har hatt d siden søndag.. jeg er sprut kvalm hele tiden,men ikke noe spy..brekte meg så gæli i natt at jeg begynnte å blø neseblo..sjønner ingen ting...hater å være kvalm.. skal pusse opp ny leiligheta i hælga så d blir tøft tror jeg...

Ønsker deg god bedring iallefall og god hælg=O) håper du blir bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...