Gå til innhold

Jeg fikk akkurat en skikkelig forferdelig ekkel telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk akkurat en skikkelig guffen og ekkel telefon fra en dame.

Dette skjedde:

jeg tok tlf som vanlig sa hei og navnet mitt. Så sier hun damen i den andre enden navnet sitt (jeg kjente ikke navnet), og så begynner hun å skjelle meg ut, sier at jeg skal ligge unna mannen hennes og at jeg er et ludder og at jeg må la dem være i fred osv.

Jeg ble skikkelig redd, for jeg trodde damen var gal. Jeg fikk hylt inn i røret at jeg trodde damen hadde ringt feil, og at jeg ikke kjente til henne. Da sa hun hva mennen hennes het. Og han kjente jeg. Hun roet seg litt ned og sa at hun hadde funnet mobilnr mitt på mobilen hans, og noen meldinger fra meg og at jeg måtte la han være fordi de hadde barn. Og jeg skulle ikke komme å ødelegge for dem.

Jeg ble helt stum, for mannen hun nevnte var en fyr jeg datet litt 1 år før jeg traff mannen min. Han fyren var så intenst opptatt av meg, så jeg avsluttet forholdet før det rakk og bli noe ordentlig forhold. Han sluttet aldri og ringe meg, så tilslutt måtte jeg be han holde seg unna, hvis ikke så måtte jeg kontakte politiet. (skikkelig guffent)

Så traff jeg mannen min, giftet meg og endret navn. For 3 år siden mottok jeg en sms fra et nr jeg ikke klarte å spore, sms var rar...sånn jeg glemmer deg aldri, så deg i dag, du er like deilig som før osv. Jeg viste den til mannen min for jeg ble litt redd.

Mannen min avfeide det og sa at hørte vi ikke noe mer så kunne vi bare la det ligge. Jeg tenkte det kunne være han inpåslitne fyren pga ordlyden i sms.

så traff jeg på han tilfeldigvi i sommer, sa hei og gikk videre. 2 uker etter fikk jeg en sms, da med fult navn. jeg svarte og ønsket ham vel. Han sendte enda flere sms, så jeg skrev at jeg er lykkelig gift med 2 barn. Etter det har jeg sluttet å svare på sms, og de har avtatt. Siste var i slutten av sept.

Damen i telefonen, sa at jeg ødela familen deres og at jeg ikke skulle legge meg etter mannen hennes. Jeg ble så paff, jeg har jo bare datet fyren for 7 år siden og vi hadde bare elendig sex 1 gang. Jeg ble så stum i telefonen så jeg visste ikke hva jeg skulle si, jeg vil jo ikke ha noe med den fyren å gjøre og ikke dama hans heller for hun virket jo helt gal. Så jeg sa bare at hun skulle roe seg ned og at jeg skulle ligge unna.

Håper dette er det siste jeg hører fra henne og fra ham, Hva hadde dere gjordt? Og hva skal jeg gjøre hvis hun ringer igjen? Skal jeg si at det er mannen hennes som er besatt av meg, eller er det info hun ikke trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. det er høres jo ut som nightmare...den ene galere enn den andre:-) Ihvertfall en ting de fleste av oss ikke ville opplevd, tror jeg hadde fått sjokk jeg.

Du får vel bare håpe du ikke hører mer, og at det avtar. Eller så må du vel kontakte politiet hvis det begynner å bli trusler med i bildet...

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...