Puttipluttipott*har født* Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har hatt lite melk hele veien og nå er det slutt.....dessverre. Prøvde å legge han til annenhver time, men siden det ikke kommer noe melk vrir han seg unna i "sinne". Så økeprosessen har ikke vært heldig her. Har en på 3 år også, så det ble ganske slitsomt. Tok keisersnitt sist også, hadde melk ca 3mnd, nå er det "tomt" etter 1mnd. Flere som har det slik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7268121-hvordan-g%C3%A5r-det-med-ammingen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg hadde melk i bøtter og spann med nr en etter hastesnitt(fra dag 2 til hu var da 4mnd)....men ingen hadde fotalt meg om økeperioder så jeg trudde jeg ikke hadde nok da hu bare gråt og gråt og gikk derfor over til til mme da hu var rundt 5mnd....siste melkeskvetten tok vel slutt da hu var rundt 7-8mnd. Med nr to hadde jeg akuttsnitt og ungen klarte itte ta puppen og jeg var heller ikke så innstilt på å amme ettersom jeg trudde JEG itte virket sist gang...og eldste var kun 17mnd så jeg var smye sliten...så etter 3 dager med blodslit på barsel fant de endelig ut at han itte klarte å suge rett så da valgte vi flaske.....jeg kunne sikkert pumpa meg men der og da hadde jeg rett og slett ikke overskudd til det....så han levde på mme fra 3.dag. Med tnr tre ammet ejg mye og lenge.....synes jeg selv da...husker itte helt når jeg ga meg men jeg fortsatte da å pumpe meg så jeg pumpa ut siste skvetten i slutten av aug 13 mnd etter at ungen kom til verden med planlagt ks... Vet itte om jeg svarte så bra på ditt spørsmål, men du får iallefall sett hva jeg har erfart.....og alle mine unger er sunne og friske selv om de har levd på mme og mm alle tre..ser ingen forskjell på de nå av den grunn..så min meining er at gi barnet mat....hvordan den får maten er uvesentlig bare den får mat så den vokser og trives....ungen kommer til å elske deg like høyt uansett!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7268121-hvordan-g%C3%A5r-det-med-ammingen/#findComment-7306160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå