Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Han begynte i denne bhg om mandagen. Har gått i en annen bhg fra aug. Da gikk det ganske greit når jeg hentet han. Men i dag slo han seg helt vrang. Ville absolutt ikke være med. Han elsker trehjulsykler og utenfor er det mange av de. Får han sett de vil han absolutt ikke hjem. Han skrek og sparket og slo. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det eller hva jeg skal gjøre. Ble til slutt at jeg bare tok han under armen å gikk. Gikk ikke ann å få han til å tenke på noe annet. Trenger gode tips!!! Synes det er litt håpløst hvis det skal være sånn hver dag jeg henter han. Men nå har det bare skjedd så intenst en gang så det trenger jo ikke skje hver dag.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 hei.jeg har en gutt på 2år som gjorde dette veldig ofte.det begynte å bli flaut syntes jeg.men jeg måtte jo are ta han under armen å gå. dette gjorde han ofte men ikke alltid.men nå har han sluttet med det,men jeg vet ikke hva som har gjort dette.ingen god forklaring.har snakket med di i barnehagen og de vet heller ikke hvorfor.men jeg tror det er fordet han koser seg så masse.nå har han forstått at alle går hjem og at alle kommer tilbake neste dag.bar ta han under armen du,så en dag gir han seg . bare ta tiden til hjelp . jeg vet at det ikke er gøy,men det går over
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jenta mi på 2 år elsker de røde tråbilene de har på utsiden av barnehagen. Her en ettermiddag var det umulig å få henne til å bli med hjem. Jeg vurderte å ta henne under armen, men prøvde først å si til henne at hun måtte komme ellers velle mamma dra hjem - ingen respons..så gikk jeg nærmere og nærmere porten mens jeg gjentok det samme-fortsatt ingen respons...tilslutt gikk jeg ut,lukket porten bak meg og ropte hade.Da begynte hun å hylgrine og det var ikke noe problem å få henne med seg hjem.Fikk litt dårlig samvittighet etterpå, men jeg hsr ikke hatt problemer med å få henne med meg hjem siden dengang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå