Stine* Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har prøvd eggløsningstester og tatt utallige graviditets tester.. men får ikke noe system på syklusen min.. sluttet på pillen sist nyttår, og har håpet på en spire siden da.. i og med at jeg ikke hadde regelmessig syklus så fant jeg og kjæresten ut at regelmessig sex var uansett det eneste som kunne resultere i en spire, uansett hvor mange el tester og graviditets tester en tok. 31. agust mistet jeg en spire, som antagelig var 7 - 9 uker.. (legene var uenige der..) Og jeg har hatt tr en gang etter det (14.10.06) og venter nå igjen... er på dag 40 nå.. mn ingen tr i sikte.. Testet på søndag men den var negativ.. har hatt litt vondt i brystvortene de siste to dagene, og lurer derfor på om det kan være noe på gang?? Jeg hadde blitt evig takknemlig om noen kunne hjelpt meg og funne ut når en spire vil finne plass i magen min igjen...?? Jeg er født 19.11.85 Og forlovede 14.01.81 Vært forlovet siden sept og bryllupet blir sommaren 08` Håper noen kan hjelpe meg her... klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7190240-pr%C3%B8vd-i-1-%C3%A5r-1-sa-og-uregelmessig-mens-kan-noen-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå