Gå til innhold

Presentasjon av gravide Tromsø-jenter:-) BYKAMPEN!!


spagetti

Anbefalte innlegg

Vel, ser at "Harstad" har presentasjon av seg selv... Vi Tromsø-jenter kan selvfølgelig ikke være dårligere, kan vi vel?? :-D

 

Hva med at vi gjør det samme, da Tromsø er;

1 - en STØRRE by

2 flere innbyggere, flere gravide??? ;-)

3 en BEDRE by

 

Kom igjen, jenter!!!!! :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, god ide:-) Æ begynne!

 

E 32 år, sambo er 34. Vente vårres første barn snart. Termin julaften!

Netopp kjøpt oss hus på Kvaløya. Stortrives!

Andre gravide som bor på Kvaløya, kanskje?

 

Hilde

 

Det va mæ.... versågod neste....:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fortsette æ etter pia med nurk i magen Høygravid:-)

 

Er 29, samboer er også 29 og venter vårt første barn i slutten av januar, nærmere bestemt 28. Har nå fått svangerskapsforgiftning:-(, så det kan godt tenkes at vi blir forløst tidligere, ifølge UNN.

 

For kort tid side kjøpte vi tomt et kvarter fra byen, her skal vi bygge hus til våren. Gleder oss masse!! Bor for tiden på "rætt-sia", Tromsdalen med gangavstand te Pyramiden:-)

 

Gro:-)

 

 

Kem e neste gravide på lista??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø har allerede en slik presentasjon hvor 36 damer har presentert seg... Den heter "Ny presentasjon av gravide Tromsø-jenter", tror jeg. Se link lenger ned på siden. Men den begynner kanskje å bli litt gammel nå.

 

Jeg selv er 34 år, gift, bor på Lunheim og venter mitt andre barn (gutt) 30. november.Vår førstefødte er en gutt som nå er 2 år.

 

Wibecke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp=)

 

Jeg er 22 år, med samboer på snart 23 år. Vi venter nr 2 i midten av mars. Vår førstefødte er en gutt på 2 år. Venter visstnok en jente denne gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei når du nå sier det; har lurt litt på om det er andre her på kvaløya jeg også; er selv nyinnflyttet til storelva.

---er 26 år med samboer på 28. Venter nummer 2 i slutten av april og har fra før en deilig liten stor 2årig gutt.

Kanskje vi kan bli en treffgjeng fra Kvaløya? eller storelva?

Hvor bor du nærmere bestemt?

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skriver meg på denne lista, den forrige var blitt så lang å lese igjennom.

 

Er 35 år gml, samboer er 38. Vi har en jente fra før, som blir to år på "nyingen" sin termindag. Denne gangen blir det en gutt. Termin 14. jan.

 

Bor like ved sjølund. Hadde vært kos å møte noen som bor i Norrøna-Workinmarke, og skal ha omtrent på samme tid. Er mye triveligere å ha noen å trille sammen med...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristine:-)

Vi bor like før Eide Handel. Ganske nytt boligfelt som henger sammen med Åsland-feltet. Kort vei å gå til den nye barnehagen. Praktisk om vi får nurket vårt dit etterhvert. Ellers blir vi sikkert å trille en del tura mot Storelva etterhvert. Ja, kanskje vi kan bli en treffgjeng fra Kvaløya. Det hadde vært fint. Du må bli med på Bim-treff.

Hiv dokker med på treff alle som kan! Bruke å være så koseli.

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

æ hiv mæ me hær å,sjøl om æ e me på dein andre lista åsså..=)

æ e fra malangen,mæn har bodd i tromsø sia 2000,å e 22år no.

bor oppi tromsdaln ikkje så langt fra pyramidn..

e i uke 15,så termin e i sluttn av mai,mæn æ e sikker på at d blir 17mai unge..;)

 

glede mæ tell å treffe dåkker på bim treff,sånn at man kansje veit kæm man kansje havne på barseln lamme..=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er 32 år, samboer 31. Bor på Utsikten og venter barn i mars. Første barn for meg, og første sammen. Vi har også hans gutt på 8 år som bor 50/50 hos oss og hos moren sin.

 

Fikk vite om denne sida i dag, og ser det er treff i morgen kl.1930. Tenkte jeg skulle ta meg en tur og hilse på. Blir koselig å treffe andre gravide:)

 

Andre som bor på Utsikten og omegn? Evt på strekningen mellom Utsikten og byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skrive meg opp på denne tråden også jeg =)

 

Er 25år, samboer 29. Har en datter fra tidligere forhold på 4 1/2.

Terminen er satt til nyttårsaften, men får i morgen vite dato og ca. klokkeslett for keisersnitt (i nærmeste fremtid). Bor på enden av Stakkevollvegen (rett nedenfor Utsikten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hej!

 

Jag är svensk och kom till Tromsø för att jobba som psykolog i oktober... Lämnade min sambo hemma i Sverige för att han skulle fullföra sitt studium där (klar i december, det ser ut som om han har fått jobb i Silsand efter jul) och upptäckte efter två veckor här att det var en liten norrman på väg:-). Vårt första barn och vi har termin 23 juni, gläder mig mycket men är också lite orolig! Har nyss fyllt 30 och bor mitt i centrum.

 

Jag kommer gärna med på någon träff efter jul!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er kanskje litt sen å svare på innlegget.... Jeg er også nyinnflytta i nytt hus på Storelva, har termin 4 mai, og vi har en gutt på snart 5 fra før.

 

Hadde vært artig å fått til babytreff på Storelva/evt. Kvaløya.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei;-)

 

Er 26, med samboer på 27. Venter en liten jente i starten av april.

Bor ved alfheim....

 

Koselig å se at det er så mange gravide her i tromsø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har termin den 17 februar. bor på sørøya. E ikkje så alt forlang trilletur fra dæ. E 31, gift og har en gutt på 5 fra før. vente jente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 26 år gammel og min samboer er 29. Vi bor på Mortensnes. Jeg er student, mens han ble ferdigutdannet i vår. Dette er hans første, og min andre - og det ser ut til at det blir ei jente denne gangen også;)

 

Vi har termin 8. mars. Ser virkelig frem til den datoen:)

 

Skulle gjerne deltatt på treff, men disse krasjer med andre sosiale events for min del! Håper jeg blir kjent med noen på føden når den tid kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fant dette nettstedet i dag og da måtte jeg jo skrive meg inn her.Er gravid med min andre og har termin 9 mai.Har ei jente på to fra før.

Jeg er 28 og har samboer på 26.Bor på gimle.Noen som er i omegn og er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på!

Jeg er snart 25, mannen er 34. Vi har en datter som blir 4 år en måned før babyen kommer rundt 9. juli. Vi bor ute på Sommarøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... :)

Æ dytte den her opp igjen, og skriv mæ på.

Vi e ett samboer par på 30 og 35 som vente våres første mirakel barn den 6 feb. Forhåpentligvis før :)

Æ e nok den eldste av oss, men det e da vel langt i fra negativt :)

Leie hovedetg i ett hus rett under fjellheisen i Tromsdalen, og har bare en liten spasertur tell pyramiden.

Her har vi bodd siden september -06.

 

E både skremt og glad over alt som ska skje framover no..vi vet nok ikke helt ka vi forvente oss. Får ta det som det kommer etterhvert.

Blir spennanes å se om man treff nån av dåkker oppe på føden når den tid kommer.. ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

føyer meg på listen!

Jeg er 25 år. Samboeren min er 27 år. Vi bor på krokenstranda og venter barn i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...