Gå til innhold

nattinatt eller noen andre.trenger virkelig hjelp.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo

Slik eg føler det, så virkere mannen din tung, og litt irritert i seg.Litt deprimert, og han er irritert på deg for eitt eller anna.Kva kan det være? Har du ei aning? Og eg ser deg som noko fortvila, og veit ikkje heilt korleis du skal gripe saken an.Du har lyst dette skal gå fint,men han er vanskelig å få med på noko.Men eg nevnte sist vel noko om å få profesjonell hjelp, trur det kan vere vanskelig for dere aleine.Men får du han med på det? Et er ikkje så heilt sikker, men vist han vil berge ekteskapet og så bør han. Men kan du klare å aller først sette deg ned med han, og verkeleg spørre, på ein ikkje anklagende måte, om kva det er som gjer det vanskelig for dere to? Ikkje gå direkte på han.For som regel så er det jo alltid to sider av ei sak.

Men dere må, som sagt verbalt prøve å jobbe dere igjennom dette, for det går ikkje over av seg sjølv, er vel sjelden det. Og gjerne dere burde fått hatt tid berre dere to, gått ut å ete, og prata, prøvt å få være kjærester igjen.Lykke til.Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...