Gå til innhold

Idag er jeg så kvalm og spiser bare knekkebrød. Noen flere her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat karret meg opp av sengen og tatt en dusj nå. Jobber litt hjemmefra, men kommer til å kapitulere snart og legge meg ned i sengen igjen. HAr ikke vært så kvalm i svangerskapet før nå, men er i uke 10, så da regner jeg med at det snart er over. HAr ikke lyst til å være hjeme fra jobbe eller være så inaktiv, men jeg har ikke ork til annet enn å ligge. Ja, ja. det er jo flere av oss som har det slik for tiden, tenkte jeg bare skulle stikke innom for å si hei og lire av meg litt selvmedlidenhet. Har bare lyst på knekkebrød og Farris. Noen som har noen andre forslag til hva jeg kan spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Skulle bare si at jeg føler med deg.

Har ikke vært ordentlig kvalm før i dag, er vel litt glad for da føler jeg meg gravid. Vet jo at jeg er det, men.

Men det er ingen god følelse. Noen tipsa om å spise lett før du steller deg om morgenen, feks salte kjeks. Har ikkeprøvd ut det enda. Ellers står det om c og b vitamin og om ingefærrot. Prøvd noe av det?

Lykke til videre. Jeg er bare i uke 8.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 og har vært kvalm i over en uke nå! konstant hele tiden!! har ikke noen tips for hva som kan hjelpe, jeg har iallefall ikke fått spist noe som får kvalmen til å avta! har prøvd å ete kjeks og synest Salinas er best, de er lette å spise...

Håper det gir seg snart, i dag morges gikk det så langt at jeg spydde utover frokosten og meg selv (unnskyld detaljene)!!! Har akkurat begynt i ny jobb, og har funnet ut at jeg er mindre kvalm i aktivitet enn om jeg ligger på sofaen hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg, er i uke 11 og har spist knekkebrød i tre uker nå. Det kommer litt sjeldnere i retur:). Har derfor ingen tips men ønsker deg god bedring, vet hvordan du har det og det er ikke spesielt hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...