Gå til innhold

Åleby - hvordan går det med deg ?


Marimarei

Anbefalte innlegg

Hei

Du skulle vel på UL i dag, Veldig hyggelig om du forteller hvordan det står til.

Her er alt bare bra. Var på UL på fredag, og vår lille spire har vokst slik den skulle og var på fredag 11 mm. :))

Skal tilbake neste tirsdag til ny ul da. Godt å bli tatt godt vare på.

Legen fant en plommesekk til, men ingen hjertelyd der. Så det kunne ha blitt tvillinger, men er så utrolig takknemelig for den ene lille spiren vår.

 

Hilse så masse til M.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig at du roper på meg! Skulle forresten akkurat til å spørre, jeg også. Joda. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra riksen, og der var alt fryd og gammen. Begge vokste akkurat slik som de skulle og var 14.2 og 15.1 mm. Helt perfekt, visstnok.

Det er ikke fritt for at jeg er i en tilstand av panikk nå og da. Hadde liten tro på at det skulle bli flere barn, og så skal vi plutselig få to til!!! Det er spennende og skremmende på en gang. Nå er jeg heldigvis sykmeldt et par uker, for jeg er veldig sliten og har overhodet ikke matlyst.

 

Så fint at det går bra med dere også. Det er jo spennende i og med at det har vært så mye greier tidligere. Vi får takke og bukke og prise oss lykkelige. Det er jo utrolig mye trist å lese også.

 

Vi får banke hardt i bordet en stund til fremover og nyte tiden som kommer. Lykke, lykke til uansett. Vi får holde kontakten.

 

Klemmer fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så morro at alt er som det skal. Det er så fantastisk at det ser bra ut for dere og oss nå.

 

Jeg er sm frem til jul, nå ville de gjøre alt for at det skal gå bra. Går også på dobbel dose crinone, framgin spøryter og alby e. ( blodfortynnende) Har tro på dette denne gangen, selvom jeg også banker hardt i bordet :))

 

Skal du på ny kontroll snart?

 

Har veldig lyst til å holde kontakten med dere videre i disse spennende ukene / mnd.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg er ferdig på riksen for denne gang. Nå tar fastlegen min over og jeg skal faktisk til ham allerede neste onsdag. Da skal vel han henvise meg videre til sykhuset i vestfold. Så vidt jeg forstår er det en del ekstra oppfølging når man skal ha tvillinger!

Jeg bruker også crinone fortsatt, men ikke dobbel dose lenger. Det var forresten godt at du minte meg på, for i dag har jeg glemt det.

 

Hvordan er formen om dagen? Jeg er fryktelig slapp og sliter med kjempedårlig samvittighet overfor M. og M. som blir overlatt mye til seg selv. Jeg har influensa i tillegg, så det er ikke mye futt og fres her. Har hørt at man ikke skal ta nesespray, men det sliter jeg litt med...

 

Nå skal jeg dra og hente Marthe i barnehagen. Det er jo et forferdelig dritvær ute, så i dag blir det innedag her i gården. Passer meg utmerket!

 

Ha en super dag videre.

Vi snakkes!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg som har influensa også, ikke godt å være syk nå.

Kjenner meg godt igjen mht dårlig samvittighet for de to hjemme. Jeg er egentlig i god form, ikke kvalm, men fryktelig trøtt og sliten hele tiden. Men dette går vel over etterhvert. Husker at jeg var sånn når jeg gikk gravid med M også.

 

Jeg er sm 100 % siden uttak, og er det frem til jul. Håper vel på å jobbe etter jul. Blir litt lange dager hjemme, men godt å slippe stresset, så egentlig er jeg glad legene sm meg.

 

Skulle bli fulgt opp videre av fastlegen min etter neste ul om en uke. Så skulle jeg tilbake til Riksen for ul i ca uke 18. Hun lovte meg fødeplass på Riksen og da blir jeg også fulgt opp der. Glad for det.

 

Ja ja, vi får stelle godt med det vi har i magene våre :)))

Snakkes snart igjen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...