Gå til innhold

Er så sinnsykt kvalm, noen vært borti det så tidlig?


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Har vært så sinnsykt kvalm i 4 dager nå, så konsentrerte meg mest om å få i meg frokosten kjappt. (glemte å teste ja) Det hjalp ikke i det hele tatt.

kvalmen sitter i halsen konstant, svinger litt til tider, men er der hele tiden. Har ikke kastet opp noe ennå da *krysse fingrene*

Har ikke IKM før om 4 dager, så om dette er graviditets tegn, så kommer de jaggu tidlig. Har jo flere andre tegn også, så nå begynner jeg virkelig å lure.

Håper så sinnsykt på at kroppen min rekker å produsere nok hcg, så jeg evnt. slipper å miste igjen.

 

Noen som har vært borti det av kvalmen kommer såpassa kjapt?

Jeg er da evnt. bare 3+1 i dag...Tror jeg, hvis ikke EL kom tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... er vanskelig å si da. Jeg var litt små kvalm før IKM jeg også, men ikke noe veldig.. Begynte ikke kaste opp før 5+6. Men det er jo mulig. Er noen som prod veldig mye hormoner, tidlig, og da kanskje får sterkere symptomer. Vent 2 dager...hvis du klarer;) og ta en test da.Ønsker deg masse lykke til. Det fortjener du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

tok en test i går, som var sinnsykt svaaakt positiv, tok nok en til i dag jeg da.

klarte å presse ut noen "restedråper" he he

var svaaaaakt positiv den og, kanskje litt sterkere enn i går.

tør ikke juble ennå, får vente til den streken blir kraftigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Må bare slenge meg på og gratulere jeg!!! :D:D:D

 

Kan bli kvalm så tidlig ja. Jeg merka det veldig tidlig denne gangen! Heldigvis er ikke kvalmen så sterk som i de to forrige svangerskapene.

 

Lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kvalm bare noen dager etter eggløsning, og har vært det siden... Er 9+1 nå, og føler vel at d letter litt innimellom, heldigvis!

 

Tror du er gravid jeg, jeg hadde også slike svav positiv test da jeg testa utpå dagen, men fikk helt tydelig strek, selv om den var svak:)

 

Noen dager etterpå var den kjempesterk.

 

*hvisker gratulerer og lykke til*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyyyyyyyyy søren så spennene lioevr:) Jeg er så sinnsykt spent på det endelig resultatet altså! Jeg tror du er gravid jeg da, så jeg fortsetter å krysse alt jeg har for deg og så kommer jeg inn hit for å gratulere deg når endelig resultat er klart:)

'MAAAAAASSSSSSSSEEEEEE lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, takker :D *rødme*

Er jo helt sjukt da, hvis dette skal klaffe 3 mnd på rad!

Kan vel si jeg er fruktbar da. ha ha.

 

Er så utrolig kvalm nå om dagen. Føler at jeg skal kaste opp hele tiden, men fordi det sitter i halsen og ikke i magen, så bare brekker jeg meg og hoster konstant.

 

Tenker jeg tar en ny test på onsdag, er litt reservert, fordi jeg har hatt så mange sa, men blir den ordentlig klar, så rooooper jeg skikkelig høyt ut her inne.

Kommer nok også til å befale alle til å krysse fingre og be spiren min om å holde seg på plass :D glise

 

 

Hvordan er formen deres da? Må være sinnsykt spennende å gå gravid. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...