Gå til innhold

Når skal dere til lege/jordmor??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Reiser til legen min på sykehuset på tirsdag, første kontroll og jeg er så spent :)

Kan hende jeg får time på fødepol også den dagen, håper det, for da regner jeg med jeg får UL, sånn funket det iallefall sist *håpe håpe* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos lege både i dag og i går.. Men på grunnav blødniger.. I morgen skal jeg på ul....

 

 

første legetime hos legen skulle være 4desember... men blir gjerne tidligere nå, om alt er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos lege i uke 9. Tok da gynekologisk undersøkelse (celle prøve) , vekt, kjente på livmor, og fylte ut skjema. Hun glemte sykehuset da. Skal tilbake i uke 12, og ta utvidet blodprøve og høre fosterlyd, og best.sykehus. Skal på en ekstra UL til Ons (kjenner legen). Men det vanlige er vel legekontroll mellom uke 8-12 engang. Litt forskjellig hva de praktiserer. Min lege ville ha meg inn med en gang jeg byttet til henne ( uke 9), bare sånn for å komme igang. Men blodprøven måtte vente til uke 12....vet ikke hvorfor..Vil ha meg inn en gang i mnd. Men jeg vil til jordmor også tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...