Gå til innhold

For en drittdag... nå har jeg fått nok.. (syte)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dagen begynte fint... MEN, så begynte jeg å få brunt utflod/slim... Var på jobb, så en tur på legevakten.. Joda, ting virket greit... Legen ville ikke si at alt var bra heller, for han kunne ta feil sa han.. KJEMPE betrygende...

 

SÅ på turen hjem... Stopper i butikken for å kjøpe noe til samboer, siden jeg skulle på julebord i dag.. Da jeg satt meg i bilen igjen fikk jeg ikke start på den! (Sjekket batteriert, å det var ikke det)

 

Så kommerjeg hjem, men rekker ikke julebordet!

 

Sitter her og griner! Vet ikke om spiren inni meg har det bra! kanskje spiren er på vei vekk? Hva som feiler bilen vet jeg ikke heller.... off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg!! Hiv på deg joggedressen og bestill deg en pizza med alt av dressing og ekstra ost og ALT :)

 

Klem fra tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh!!! Stooooooooor klem! Du får selvsagt lov til å syte litt! Pyton dag da! Men stort sett så går det heldigvis bra med sånne småblødninger! Ønsker deg og lille spira alt godt!

Du slipper iallefall unna dårlige unnskyldninger for at du ikke drikker?!!! (dårlig trøst da)... Men bittert, ja! Pinnekjøtt er jo så godt!!!! Ellers var ikke tipset fra tøysejenta så ille... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...