Gå til innhold

Testet pos for første gang :) ju huuuu!!!


Marika:):)

Anbefalte innlegg

Det er altså første gang jeg er gravid, og vi klarte det i andre pp, ikke dårlig. Skikkelig flaks i grunn fordi det har vært så mye stress med jobb og oppussing og sånt. VI har ikke hatt så mye tid til kos for å si det sånn. Det er jaggu en rar følelse å sitte her på en fredagskveld og akkurat ha fått vite at man er gravid lissom, tar nok litt tid å få det inn. Lurer på om jeg får sove i natt, sikkert ikke.

 

Ja ja, da blir vi å treffes her fremover da, kommer sikkert til å surfe innom her litt oftere.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei anna78

Gratulerer såååå masse :-) Jeg fikk også vite i går kveld at jeg er gravid igjen :-) hadde siste mens 23 okt....så jeg er vel ca 4 uker. Når har du termin da? ifølge termin kalkulatoren her har jeg termin 2 august men på en annen kalkulator hvor man regner med antall dager mellom hver mens fikk jeg termin 30 juli.....spennende.

God helg til deg :-)

PS: jeg fikk ikke sove i natt, dvs våknet hele tiden og drømte mye for hver gang jeg sovnet litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg:)

Morro, da er det ikke så lenge mellom terminene våre!

Hadde siste mens 18 okt, så da blir vel terminen den 28. juli.

Jeg fikk sove den kvelden, men våknet altfor tidlig og ble liggende å fundere over hvordan dette skal gå, og det skal gå fiiiiint fant jeg ut:)

Eller har jeg ikke drømt så mye enda..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...