Gå til innhold

Hei - nå hopper jeg inn her til dere:o)


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går. Var godt planlagt, satt i andre pp. Har en liten gutt fra før på 23 mnd. Gleder meg masse til tiden fremover, men gruer meg litt også...hadde ekstrem svangerskapskvalme sist, så jeg håper jeg slipper unna det denne gangen. Er jo også redd for alt som kan gå galt, men må prøve å tenke minst mulig på det... Er veldig spent på hvem som gjemmer seg der inni;o) Er utrolig rart å tenke på at vi skal få et barn til - og at lille "babyen" min skal bli storebror:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse. Har akkurat funnet ut at jeg er gravid jeg også. Har også en liten krabat (22 mnd) som plutselig skal bli storebror...

Håper bare alt går greit. Plagdes veldig med kvalme i begynnelsen, og fikk etterhvert svangerskapsforgiftning... Kan ikke tro at jeg skal være så uheldig denne gangen...

25/07/2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille spiren!!! Og velkommen hit til oss!!

 

Vis kvalmen slår til igjen får du prøve skupunktur. Det har hjulpet mange...

 

Masse lykke til!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenkte på det sist, men da var jeg så dårlig at jeg ikke orket å stå opp engang...bare sov og spydde. Ble innlagt i uke 7 - da hadde jeg gått ned 8 kg:o( Skal gjøre alt jeg kan for å unngå at det går så langt denne gang. Tenkte å kjøpe meg sånt magnetarmånd (men vet ikke hvor jeg får tak i det), ta Postafen fra mandag av (det hjalp på det verste sist gang - gjorde at jeg klarte å holde på noe etterhvert), kjøpe ingerfærte-og kapser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...