Gå til innhold

Gravid igjen:) Noen flere med to tette?


Vestlandslefsa

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går, JIPPI:) Har en pode på snart 8 mnd, dette blir spennende:) Er vel bare så vidt 5 uker på vei, gleder meg kjempemye:) Noen som har noen gode råd å komme med som har to tette fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noen gode råd å komme med, men skal ha to tette jeg også. Snuppa mi er 4 mnd og 1 uke og jeg er ca 7 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har heller ikke noen råd å komme med, men skal også ha to tette. Blir 18 måneder mellom mine. Tror ikke dette er noen hindring, og håper at de får nytte av hverandre. Har selv søstre som det er 1,5 år mellom, og vi har alltid hatt god kontakt. Mamma fortalte at det var bare litt sjalusi i begynnelsen, men dette gikk fort over. Jeg tror bare at vi må være flinke til å gi begge mye oppmerksomhet og kjærlighet så skal det nok gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på 14 mnd og er nå 6 uker på vei så det blir to tette her oxo. Så storesøster på 9 år får nok å sette fingrene i he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi trur det ikke kan stemme.. vi har ei datter på 8 mnd. er 6 uker på vei!! (kjempe spennande og litt skummelt!!) eg trur det kjem til å bli travelt..-men eg tenker at det blir gøy for barna når de er 3 og 4år og oppover.. -men hva veit vel eg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...