Gå til innhold

Cat, Natura, noen klarsynte!Hjelp meg er dere snill.....

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg føler på meg at sambo har kontakt med noen andre...

Kanskje ikke i så stor grad, men det er noe som skurrer.

Vi har hatt litt problemer, men har funnet ut at vi skal jobbe for å få ting til å fungere...men hvorfor har jeg vansker meg å tro at det vil ordne seg? Elsker han, men noen ganger føler jeg at håpet for at alt vil bli bra er borte...

Kan noen fortelle meg..har jeg noe å være redd for? Er det noe som jeg ikke får med meg?

Plis se på meg, noen....

Sambo: 171078

Min: 081285

Fortsetter under...

Kan ikke svare for de andre her, men jeg synes dette er et vanskelig tema.. Du vet at spådommer aldri kan garanteres 100%, og da kan ett av to skje..

* Noen her inne sier at "Joda, han treffer noen andre". Og så er kanskje ikke det virkelig. Du får ytterligere svekket tillit, og forholdet skades..

* Noen her inne sier: "Neida, han elsker deg og ingen annen". Og så har han noe på gang med noen andre der ute. Du tror på det, og dermed kan han bare fortsette å ture frem..

Uansett kan det bli fatalt å "se" på slike tilfeller..

Jeg velger med det å la være å se på det du spør om (håper du ikke synes jeg er veldig frekk, da;0) Men ser litt generelt på forholdet dere imellom..

Merker godt at dere er inne i en dårlig periode, men jeg mener absolutt at her er noe som kan bygges videre på. Får opp at dere har mange gode verdier som dere deler, og at dere kan ha det virkelig gøy sammen i gode perioder. Den store forelskelsen har gitt seg, og dere er begge litt uviss på om det er verdt å satse lengre..Dessverre, for her er mye å bygge på. Om dere klarer brasene nå, tror jeg dere vil komme styrket ut av det!

Han er usikker på hva DU føler, og virker litt lei av det hele.

Dette ble da litt?

Ønsker dere alt godt, håper dere klarer dette....

*klem*

Takk Chanelle2!

Det var nokk litt vanskelige spm, og for å være ærlig, så vet jeg ikke om jeg hadde taklet å hørt at det hadde vært noen andre.

Som du sier, å stille slike spm til klarsynte når det ikke kan garanteres 100% er skummelt.

Så er utrolig glad for at du svarte slik du gjorde.

Å høre at vi har noe å bygge videre på, er utrolig godt å høre.

Kanskje jeg kan begynne å roe meg litt nå, og ikke plage livet ut av sambo, som faktisk vil ordne opp i problemene, slik han sier.

Noen ganger er det bare vanskelig å tro at han innerst inne elsker meg.

Jeg er litt av en avhengighetsperson, og han er vell mer selvstendig.

Noe som har vært hardt for meg å godta.

Føler av og til at vi kan være veldig forskjellig ang prioritering av verdier i livet. Han liker å jobbe, samt. trenger pengene sårt, og selv om det er slikt, så trenger han ikke å like oss mindre.

Min forskrudde hjerne har det slik at han kanskje ikke er fornøyd med det "nye" livet som småbarnfar, fra langkjøring til lokalkjøring osv.

Å komme til en ny plass derhvor jeg ikke kjenner så mange, barn med kolikk, sambo som jobber til sent, hormonell hund, ingen oppvaskmaskin, støvsuging hver dag har tatt veldig på.

Spesielt på meg, og jeg maser og klager til sambo.

Klarer ikke alltid å styre meg selv. Av og til tar følelsene helt overhånd.

Vil så gjerne lykkes sammen med han, for vet at jeg aldri kommer til å finne noen med så fin personlighet..

Dette ble lagt, men men....godt å få det ut.

Takk takk igjen!!:-)

Nettopp..Mye faller på plass ved det du forteller. Føler som du insinuerer, at han er lei av maset på en måte. (Det høres brutalt ut, men som du forklarer det..)

Flott om du klarer å senke skuldrene, for jeg mener virkelig at dette kan gå bare godt, skjønner du!

UTROLIG godt å høre at det er håp!!

Vil virkelig at ting skal bli bra. Etter innlegget ditt i går, prøvde jeg å ta det helt med ro, og hittil ser ting til å være litt bedre.

Humøret mitt er bedre, og jeg terger ikke opp til diskusjoner.

Har hatt vansker med å gi han pusterom, pga at jeg føler jeg trenger nærhet...men nå ser det ut til at jeg greier å legge mine behov litt på hylla. Positiv innstilling er nok det beste!

TAkk så mye for at du gav meg håp!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...