Gå til innhold

har vært på ul etter litt brunt utflod:0)


mari~m/ lillebror.

Anbefalte innlegg

Det begynte i går kveld med at det kom litt brunt blod når jeg tørket meg etter do besøk, bestemte meg for å gå og legge meg med en gang, for å ta det med ro. I dag kom det noe mer, så jeg bestemte meg for ikke å gå her og engste meg unødvendig og ringte lege. Hun var kjempe forståelsefull og ringte rett på sykehuset på gyn.pol, hvor jeg fikk komme med en gang. Tok vaginal ul, og fikk se et hjerte som banka med en gang, hun undersøkte meg kjempe grundig, og fant ut at blødningen stammet fra et blodkar som hadde sprekt i kjeden. Så det var ingenting og uroe seg for. H*n var en vilter liten krabat som hoppet og vridde og vinket så fint til oss. Legen sa at jeg kunne bare ta det helt med ro og fortelle alle nyheten, for dette såg så bra ut at hun var sikker på at dette gikk bra.

sitter her og er flere kg lettere og bare smiler og smiler.

oj foresten ble terminen satt frem til 11.06.07 så er i dag 10+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, sa koselig a lese sanne gla' meldinger! Jeg har blodd litt idag og bittelitt i gar jeg ogsa, men bare nar jeg har torket meg, sa jeg blir sa glad nar jeg leser om andre som gjor det samme og som det gar fint med. Blodde litt tidlig i sist svangerskap ogsa, og det gikk helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da!!!! Godt å slippe unødig bekymring....selv om vi nok alle vil være bekymret for alt og ingenting fremover nå. Har selv vært på ul i dag etter brun utflod. Fikk også se et hjerte som slo som bare det, så er bare helt overlykkelig nå! Jeg har blødd pga en fostersekk til, som var tom da, så det var vel to helt i starten, men jeg er helt i ekstase over det ene hjertet jeg så. Er bare 7+2, men har store forhåpninger om at dette nå går bra.

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Husker deg fra "bli gravid".

Så flott å høre at alt står bra til med reka di!!!

 

Jeg var selv på UL i dag, for fastlegen min mistenkte MA, men heldigvis tok hun feil!! Vi så og en vilter krabat og et hjerte som banket. Alt så bra ut.

 

Det er så godt å få vite at alt er bra, og så vanvittig deilig å få se disse nydelige spirene som vi bærer på!

Ønsker deg alt godt!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...