Gå til innhold

Håret mitt!!!!


Gulan, gullet og gullklumpen

Anbefalte innlegg

...er helt forferdelig for tida. Har aldri hatt problemer med fettete hår eller noe sånn, men nå har jeg en stor flekk i bakhodet som ikke vil bli rent. her om dagen vaska jeg det med sjampo fire ganger, likevel kjentes det skittent ut allerede før det var tørt. var hos frisøren i går og fikk bio+ for "oily hair", men det virka heller ikke, ikke ennå ihvertfall. noen som har det på samme måte? noen tips? er i hvertfall lei av å ha håret i hestehale....

 

frisøren sa det godt kunne skyldes hormonforandringer....uffffeee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bio+ virker ikke etter en vask, den må få litt tid på seg, sånn er det med alt... men husk jo mere du tar i håret ditt og sånn jo værre blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller veldig fint har! I alle fall under svangerskapet - etterpa mister vel de fleste en del. Nokkelordet er vel "forandring" - det er jo sa mye som skjer i kroppen og haret reflekterer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror både hud og hår sliter litt i 1.trim. for så å bli bedre utover i svangerskapet. Jeg mister MASSE hår for tiden. Håper det gir seg snart ellers blir jeg skalla:§ hehe ikke så gæli da.. Har mye hår, men synes det er i meste laget når det ligger svære dotter på puta og madrassen når jeg våkner..usj:§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap hadde jeg sinnsykt bra hår. Det var langt og tykt og blankt. Etter fødsel ble det helt krise. Jeg mista så mye hår at jeg klipte meg kort. Nå er det langt igjen, jeg er 11+4 i dag, og hver dag er en "bad hair day". Jeg gir opp. Det ser helt dødt ut, og fett. Blæææ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja der kjenner jeg meg igjen.....

Håret mitt er også skrekkelig for tiden!! Fett, tørt og ekkelt...:(

Jeg må dusje og vaske håret hver morgen, for at det skal se sånn noenlunde ok ut...

 

Håret mitt har blitt slikt under alle mine tidligere svangerskap, så det var ventet.......men det er såååå ekkelt.....:(

Det er faktisk pga av håret at andre har sett at jeg var gravid tidligere...særlig mamma.. he he he

 

 

Det med håret har brukt å bedre seg ca ved 12 svangerskapsuke, så gleeeder meg!! veeeenter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...