Gå til innhold

Søvnløshet.. men trøtt som fy...


CottenCandy♥Butterscotch

Anbefalte innlegg

Æsj... i natt har jeg ikke sovet mer enn maks to timer. Er så trøtt og sliten, men får ikke sove! Ligger bare våken og klør i kroppen liksom. Håper jeg får sove i kveld....

Flere som har det likedan noen ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg er veldig trøtt dagen lang,men prøver å holde meg til natta før jeg sover. Får liksom sove best da... men nei da; jeg våkner 100 ganger om natta og drømmer syke drømmer når jeg sover litt og er helt utslitt neste dag. Vil derfor prøve å få meg en dupp på ettermiddagen likevel nå, fordi nattesøvnen er forstyrret uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger og tenker så fryktelig mye jeg. På alt og ingenting, og jeg kan stort sett ikke komme på hva det er jeg tenkte på dagen etter..!

Kroppen er helt utslitt, mens hjernen er lys våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjør også det! Tror det er ganske vanlig i 1. tri jeg da. Jeg tenker i alle fall mye på om alt er som det skal og om det blir gutt eller jente og hva slags utstyr vi trenger osv osv osv.... egentlig alt mellom himmel og jord som har med det å være gravid å gjøre.....

Anbefaler deg å prøve å få deg en dupp på ettermiddagen med tvn surrende lavt i bakgrunnen. Da slipper du kanskje at det er heeelt stille rundt deg og at tankene kommer susende inn i hodet ditt....

Hvis dette ikke gir seg for deg burde du kanskje tatt en tur til jordmor eller lege bare for å prate litt. Det pleier å hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! Er det for stille lytter jeg veldig, og da blir man iallefall fort full av tanker!

Takk for det Maddemor, skal ta meg en dupp på sofen etterpå..helst oppå fanget til kjærsten, mens han leser en bok! Det er så kos.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har deg også sånn. Går over når jeg kommer meg i andre trimester håper jeg, å det erj o ikke mange ukene til nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...