Gå til innhold

Vordende mammaer, jobber dere? Fullt eller deltid? Er dere hjemme? Hvor langt er dere på vei?


DeGothia

Anbefalte innlegg

Jeg jobber 100 % som sosionom på sykehus, begynner i ny jobb i sosialtjenesten over jul. Jeg er 29 år og vi venter vår første baby:) Er 11+4 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber 100% som helsesekretær, tror nok det skal gå bra i tiden framover. Er nå 8 uker på vei, og overlykkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+4 på veg, jobber 100% som ingeniør og pendler. Slitsomt. Ca 11 timer borte fra hjemmet hver dag. Småttis på 1 1/2. Tror nok derfor jeg etterhvert vil vurdere en 20% sykemelding slik at jeg kan komme litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 85 % som sykepleier i hjemmetjenesten.Kan være ganske tungt og slitsomt til tider..... Må også nevne at jeg er utrolig kvalm og trøtt for tiden, noe som ikke gjør det lettere akkurat.

 

Ellers har jeg 3 skjønne jenter hjemme i alderen 5, 12 og 14 år, og de krever jo sitt. Jeg er 9+1 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 9+0 i dag og har ferie akkurat nå:) Jeg jobber natt på et hotell som service manager. Skal jobbe 50% frem til neste år, ganske tøft å gå 70 timer natt i uka.

Ellers har jeg vært konstant kvalm i 3 uker...all mat er ÆSJ. Håper at dette går over snart, har gått ned 4 kilo så langt. Men jeg ser frem i mot jula og håper at jeg kan kose meg med ALL mat igjen da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...