Gå til innhold

Hvor tidlig kjente dere kvalmen?


Tinden ruger på nytt gull

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg er en av disse hysterieske prøverne som gjenre kjenner symptomer som egentlig ikke er der. Men nå har jeg vært kvalm i tre dager på rad, men venter ikke mens før til neste helg, altås sover ei uke til.

Er det noen av dere gravide som kjente kvalme SÅ tidlig? Det er jo bare ca en uke etter EL (litt usikker på dato, for jeg klarte ikke finne den helt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn helt på siden - åh! så tøft at noen skriver nynorsk her inne! Har blitt bokmåling selv de isste årene, men er oppforstret på nynorsk. GOdt å se det igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg kom kvalmen først snikende i uke 8. idag er jeg 8+1, så har de siste dagene gomlet litt ritzkjeks. men skal ikke klage enda..ikke så kvalm at jeg ikke fungerer:-) blir det ikke verre enn dette skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tihi - velger å tro at vi to er likest - vil jo gjerne at kvalmen skal skyldes en bebbis og ikke bare en ingenting. Jeg blir dessuten kvalm av absolutt alt, så det kommer jo ikke som noe sjokk hvis jeg er en av de heldige som spyr seg gjennom 9 måneder...

 

Tusen takk for svar flotte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Jeg kjente kvalme og andre svangerskapstegn sikkert en måned før jeg ble gravid. Tror det var litt psykisk på meg. Jeg tok en drøss med tester som selvfølgelig var negativ, men den ble positiv til slutt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjende kvalme sinnsvakt tidleg, faktisk litt dagen etter EL og så vidare meir el. mindre kvar dag framover - er no i veke 7. Egget skil jo ut hormonar så snart det er befrukta. Eg merka iallefall med ein gong at eg var gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - hurra - så tøft at det er en sjanse for at jeg er gravid nå! Takk til alle dere som ble kvalme tidlig, men for all del, unner dere bare fin form og ingen spying!

 

Dere er så søte og trivelige alle sammen, har kjempelyst til å flytte over til dere snart nå!

 

Men har litt uregelmessige sykluser, så jeg skal prøve å vente med å teste til jeg er godt over IKM. Mannen min har bursdag to uker etter tidligste mulige ikm, så hvis jeg er flink så venter jeg til da.

 

yeah - right, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...