Gå til innhold

føles nesten som at mensen skal komme....


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

føler dere det? jeg føler meg nesten sånn som jeg pleier akkurat før mensen... har svake mens smerter nederst i magen og ømme pupper... hehe! testet jo pos på fredag forrige uke og fikk bekreftet det med blodprøve..... så jeg vet jo at jeg er gravid..... men løper fortsatt på do å sjekker ganske ofte....

flere enn meg som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen. Tror det er veldig vanlig. Kan fortsatt ha det litt sånn og jeg er i dag ferdig med 1. trimester (Hurra hurra!)

P.S sjekker fortsatt papiret etter dobesøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre... kommer vel å sjekke papiret frem til jeg føder... hehe!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også sånn innimellom, har heldigvis blitt mindre av det den siste uka da, men det strekker og stikker innimellom...

 

men jeg klarer ikke å la vær å sjekke papiret hver gang jeg er på do alikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har det sånn selv - fortsatt ganske mye og - er livmoren som strekker på seg - men det visste du sikkert :)

Imorgen går jeg inn i min siste uke i 1. tri og har det som sagt sånn ennå... Mange har det sånn gjennom hele svangerskapet!

Sjekker trusa og papiret hver gang jeg er på do jeg og.... Kan være ganske slitsomt å være gravid altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ja gjett da. Sjekker papiret etter hvert dobesøk, og tar alltid et kjapt blikk ned i trusa som det første jeg gjør når jeg skal på do.

Jeg har ikke så mye sånne murringer lenger. Blir nesten litt glad når jeg kjenner de litt jeg, for jeg har jo ingen andre symptomer :-()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5 nå. Hadde veldig mye murringer et par dager før jeg testa positivt, så mye at jeg var helt overbevist om at det var mensen som var på vei. Nå er det ikke på langt nær så kraftig, men det kommer av og til en sånn litt vag følelse nedi magen. Vanskelig å beskrive. Hadde veldig mye sånn da jeg gikk gravid sist med jenta mi, så akkurat det bekymrer meg ikke så mye. Tar det som et godt tegn på at livmora strekker seg og vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...